Σάββατο, 15 Μαρτίου 2014

Πώς αναπληρώνουμε το σίδηρο στα μικρά παιδιά;

Το παιδί μου έχει έλλειψη σιδήρου.

Με ποιες τροφές θα πρέπει να εμπλουτίσω τη διατροφή του;
Ο σίδηρος στις τροφές υπάρχει ως αιμικός ( στις ζωικές ) και ως μη αιμικός ( στις φυτικές ).

Γνωρίζουμε σήμερα ότι η απορρόφηση του σιδήρου από τις ζωικές πηγές είναι πολύ υψηλότερη από ότι από τις φυτικές.

Παράγοντες που συμβάλλουν στην βέλτιστη απορρόφηση σιδήρου, είναι η βιταμίνη C, το μηλικό οξύ του λευκού κρασιού, η β-καροτίνη και άλλοι οι οποίοι ουσιαστικά υποβοηθούν την μετατροπή του τρισθενούς σιδήρου σε δισθενή.

Οι καλύτερες πηγές σιδήρου είναι το κρέας, τα εντόσθια, τα μαλάκια , τα οστρακοειδή και μετά τα όσπρια και τα σκουροπράσινα φυλλώδη λαχανικά ( π.χ. σπανάκι )

 

πηγή: faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα