Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2014

Λευκό ή μαύρο ψωμί;

 
Ζάχαρη ή μέλι;
Μάθετε
τι είναι καλύτερο για τη διατροφή ενός παιδιού

Πολλές φορές βρίσκεσαι σε δίλημμα σε ότι αφορά τη διατροφή του παιδιού σου; Μάθε την απάντηση σε μερικά ερωτήματα που σίγουρα σε έχουν... βασανίσει.
Σε μια εποχή όπου οι επιλογές προσφέρονται απλόχερα είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποια είναι καλύτερη για το δικό σας παιδί.

Μάθετε τη σωστή απάντηση σε μια σειρά από καθημερινά διατροφική διλήμματα.

Λευκό ή μαύρο ψωμί;
Το μαύρο ψωμί, γνωστό και ως ολικής άλεσης θεωρείται διατροφικά ανώτερο από το λευκό καθώς περιέχει φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του εντέρου.
 
Συγκεντρώνει επίσης μια σειρά βιταμινών και μετάλλων και συνήθως περιέχει λιγότερα διογκωτικά.

Μακαρόνια με σάλτσα ή μακαρόνια με τυρί;
Προτιμήστε τα μακαρόνια με σάλτσα καθώς η σάλτσα ντομάτα περιέχει λιγότερα λιπαρά και θερμίδες από ότι το τυρί.


Περιέχει επίσης το ισχυρότατο αντιοξειδωτικό λυκοπένιο τις ιδιότητες του οποίο αναλύσαμε παραπάνω.

 

Παγωτό σοκολάτα ή παγωτό βανίλια;
Το παγωτό βανίλια είναι πιο ενδεδειγμένο καθώς περιέχει συνήθως μικρότερες ποσότητες καφεΐνης.

 
Η σοκολάτα μπορεί να προκαλέσει υπερδιέγερση στα παιδιά, πράγμα που δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό από τους ενήλικες.

Χυμός πορτοκάλι ή χυμός μήλο;
Μοιάζει και είναι αυτονόητο πως ο χυμός πορτοκάλι είναι πιο θρεπτικός από οποιονδήποτε άλλο χυμό.

200ml φρεσκοστιμμένου φυσικού χυμού πορτοκάλι περιέχουν δύο φορές την ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα σε βιταμίνη C.

Κίτρινο ή λευκό τυρί;
Μπορεί τα κίτρινα τυριά να έχουν συνήθως περισσότερα λιπαρά έχουν όμως και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε ασβέστιο.

Πίτσα ή τοστ με τυρί;
Το τοστ είναι καλύτερη πηγή ασβεστίου και πρωτεϊνών και αν συγκριθεί με οποιαδήποτε πίτσα του εμπορίου είναι σίγουρα καλύτερη επιλογή.

Αν όμως η πίτσα είναι σπιτική, μπορείτε να τη «διανθίσετε» με λαχανικά όπως η ντομάτα, η πιπεριά ακόμη και το καλαμπόκι που προσφέρουν πολλές βιταμίνες.

Καρότα ή αρακάς;
Τα καρότα έχουν μεγαλύτερη διατροφική αξία από τον αρακά.

Έχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά και βήτα-καροτίνη που είναι εξαιρετική σημαντική για την όραση και το ανοσοποιητικό.

Κοτόπουλο πανέ ή ψάρι πανέ;
Αν και τα δυο είναι κατεψυγμένα προτιμήστε το παναρισμένο ψάρι που περιέχει Ω-3 λιπαρά οξέα, τόσο πολύτιμα για την ανάπτυξη των νεύρων.

 
Ζάχαρη ή μέλι;
Το αγνό, παρθένο μέλι είναι λιγότερο επεξεργασμένο από τη ζάχαρη και είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα.


Η ζάχαρη, αν και τροφοδοτεί τον οργανισμό με ενέργεια δεν προσφέρει άλλα θρεπτικά συστατικά.

 

Ξύδι ή λεμόνι;
Η ετυμηγορία εδώ είναι ξεκάθαρη καθώς το λεμόνι είναι άριστη πηγή βιταμίνης C που είναι αντιοξειδωτική και πολύτιμη για την απορρόφηση του σιδήρου των τροφών.

Από την άλλη το ξύδι συμβάλλει μόνο στη γεύση των εδεσμάτων

πηγή: faysbook.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα