Πέμπτη, 8 Μαΐου 2014

Οι πιο δυναμωτικές και αντιοξειδωτικές τροφές της Άνοιξης


Όταν επιλέγεις φρούτα και λαχανικά της εποχής, κερδίζεις περισσότερα θρεπτικά συστατικά, γεύση και άρωμα.
Δες λοιπόν ποιες είναι οι καλύτερες φρέσκες τροφές της Άνοιξης, που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού και είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά στοιχεία.


√ Οι φράουλες είναι από τις πιο υγιεινές ανοιξιάτικες τροφές, πλούσιες σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και μαγγάνιο. Με μόλις 50 θερμίδες ανά μπολ, βελτιώνουν την όψη της επιδερμίδας, ενισχύουν τη γονιμότητα και αποτοξινώνουν τον οργανισμό.
√ Τα σπαράγγια είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών A,C,E και K, φυτικών ινών, πρωτείνης και καλίου.Τα σπαράγγια είναι γνωστά για την αντιοξειδωτική τους δράση, ενώ βελτιώνουν και την κυκλοφορία του αίματος. Ένα μέτριο μπολ περιέχει 20 θερμίδες.

√ Οι αγκινάρες είναι πλούσιες σε βιταμίνες C και Κ και φολικό οξύ που κάνει καλό στην επιδερμίδα. Μία μέτρια αγκινάρα έχει 60 θερμίδες και 10 γρ. φυτικών ινών.
√ Η ρόκα είναι εξαιρετική πηγή ασβεστίου που βελτιώνει την υγεία των οστών και καλίου που ενισχύει τη λειτουργία της καρδιάς. Δίνει ευχάριστη γεύση στην πράσινη σαλάτα σας και έχει μόλις 5 θερμίδες το φλιτζάνι.
 
 
√ Τέλος τα πράσα έχουν πολλές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά στοιχεία και περιέχουν 40 θερμίδες το καθένα. Μπορείτε να τα μαγειρέψετε με ρύζι ή να τα βάλετε στις φρέσκιες σαλάτες.

πηγή: faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα