Σάββατο, 4 Απριλίου 2015

Καιρός για δίαιτα ?


Το γεγονός είναι ένα.

Όλοι θέλουμε το καλοκαίρι να χάσουμε τα περιττά κιλά μας, κύρια εμείς οι Έλληνες που έχουμε την τύχη συνήθως να κάνουμε την πρώτη εμφάνιση μας στις παραλίες από την πρωτομαγιά.

Πράγμα που πολλές φορές μας κάνει ευάλωτους σε κάθε λογίς περίεργα σκευάσματα και δαπανηρά που μας υπόσχονται υποτιθέμενα θαύματα.
Εγώ προσωπικά στο σημερινό μας δημοσίευμα θα σταθώ ουσιαστικά στις αρχές μιας ασφαλούς διαιτητικής εφαρμογής απώλειας των πυριτών κιλών, που πρωτίστως θα εξασφαλίζει μια ομαλή λειτουργία στον οργανισμό σας και στην συνέχεια μόνιμα αποτελέσματα.

 
Εν αρχή η πραγματική σας διάθεση.
Είναι αυτό που λέω συχνά σε όλους,  να το πάρουν απόφαση για να προχωρήσουμε.

Αν δεν το πιστέψεις εσύ ο ίδιος και αν δεν αποβάλεις το άγχος του εδώ και τώρα, το πιθανότερο που θα σου συμβεί είναι να γεμίσεις την ζωή σου με μεγαλύτερο στρες, να λειτουργήσεις σπασμωδικά και τέλος πιθανά να εκθέσεις τον οργανισμό σου σε μια σειρά ποικίλων προβλημάτων.

Έτσι λοιπόν έχουμε το πρώτο βήμα.
Είτε πολλά, είτε λίγα είναι τα κιλά που θέλουμε να χάσουμε, συνειδητοποιημένα παίρνουμε την μεγάλη απόφαση και ξεκινάμε να εφαρμόζουμε το πρόγραμμα μας.

Αν επιλέξουμε κάποιο πρόγραμμα τρίτου ( Συνήθως αυτά υπάρχουν με κάποια σκευάσματα του τύπου ρόφημα, κάψουλες κτλ ) θα πρέπει να τα γνωρίσουμε καλά το τι περιέχουν αυτά και να μην περιοριστούμε μόνο στο αποτέλεσμα που υπόσχονται.

Να λάβετε σοβαρά υπ’ όψιν σας πως όλες οι δραστικές ουσίες δεν είναι πάντα αθώες και φορές μπορεί ναι μεν  να είναι για παράδειγμα λιποδιαλύτες, αλλά από την άλλη να επηρεάζουν αρνητικά όλο το ΚΝΣ ( Κεντρικό Νευρικό Σύστημα ) πράγμα που επιφέρει νευρικότητα, αϋπνία, κατάθλιψη ή και οξυθυμία.

 
Δεύτερο βήμα.
Εξοπλιζόμαστε με υπομονή και ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες που έχουμε πάρει χωρίς να τις παραβιάζουμε είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω.

Απομακρύνουμε την ζυγαριά από τον χώρο μας και ζυγιζόμαστε σε μια συγκεκριμένη, κατά προτίμηση πρωινή ώρα, μια φορά την εβδομάδα.

 
Βήμα τρίτο.
Δεν χαλαρώνουμε επειδή μπορεί να έτυχε να χάσουμε σε σύντομο διάστημα λίγα παρά πάνω κιλά, αντίθετα συνεχίζουμε κανονικά το πρόγραμμα μας.

 
Βήμα τέταρτο.
Στοχεύουμε και ανεξάρτητα από τα κιλά που θέλουμε να χάσουμε σε ρεαλιστικά νούμερα.

Τρία με πέντε  κιλά αν χάνουμε τον μήνα να είμαστε υπέρ ευχαριστημένοι.

Τα περισσότερα κιλά συνήθως μας επιστρέφουν με τόκο μόλις σταματήσουμε το πρόγραμμα.

Αυτά σε γενικές γραμμές είναι ο κανόνας εκκίνησης μιας πετυχημένης δίαιτας και μην ξεχνάτε ότι ουσιαστικά η φύση μπορεί ακίνδυνα ναι μεν να μας βοηθήσει, όταν και εμείς την σεβόμαστε.
Υπάρχουν βότανα, μπαχαρικά, φρούτα και λαχανικά που βοηθούν στην απώλεια κιλών αλλά . . . η επιλογή τους απαιτεί γνώση και η χρήση τους σύνεση.
Σε επόμενο δημοσίευμα μας θα σας αναφερθώ αναλυτικά τα επικρατέστερα.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα