Τρίτη, 25 Αυγούστου 2015

Λίπος στην κοιλία ?

Φρούτα & λαχανικά, που καίνε το λίπος  !

 
Η συσσώρευση του λίπους στην κοιλία είναι το πρώτο χαρακτηριστικό της παχυσαρκίας.

Και ΝΑΙ μεν δείχνει ευμάρεια για κάποιους, αλλά οι περισσότεροι δεν το θέλουμε με τίποτα, όπου καταπονούμε τον οργανισμό μας κατά καιρούς με δεκάδες κομπογιαννίτικες δίαιτες χωρίς αποτέλεσμα.


Για να δούμε όμως και μια άλλη εκδοχή.
Ποιες τροφές είναι εκείνες που άμα τις συμπεριλάβουμε στην καθημερινή μας διατροφή θα μας βοηθήσουν να κάψουμε το παραπανίσιο λίπος.

Ψάρια και θαλασσινά:
Όσο και να σας φαίνετε περίεργο, τα ψάρια μα κύρια τα θαλασσινά μας βοηθούν να κάψουμε το λίπος γιατί είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά και Ω3 που βοήθα στην καλή κυκλοφορία του αίματος.
Καλή κυκλοφορία του αίματος σημαίνει πέρα όλων των άλλων θετικών για την υγεία και γρηγορότερη απομάκρυνση των λιπιδίων.

Αυγά:
Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και βιταμίνη Β12.
Της πρωτεΐνες τις χρειαζόμαστε για ενίσχυση των μυών έναντι του λίπους ενώ η Β12 είναι απαραίτητη στην ομαλοποίηση του μεταβολισμού.
Προτείνουμε ασφαλώς τα βραστά αυγά.

Μπρόκολο, κουνουπίδι:
Πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες βραστά με ελαιόλαδο και λεμονί.
Εκτός του ότι εύκολα καλύπτουν το αίσθημα του χορτασμού, δίνουν ενέργεια και διατηρούν το γαστρεντερικό σε καλή κατάσταση.

Σέσκλα, βλίτα, κολοκύθια:
Αποτελούν μια ευχάριστη, εύγεστη  σαλάτα με την δυνατότητα μέχρι και να αποτελέσει το κύριο γεύμα.
Ένα βαθύ πιάτο γεμάτο έχει μόνο 33 θερμίδες + το ελαιόλαδο, αλλά είναι πλούσια σε βιταμίνες C, E & D καθώς και φυτικές ίνες.  

Αγγούρι:
Το θαυματουργό αγγούρι θα έλεγα με δεδομένο τις μηδενικές θερμίδες που έχει.
Παράλληλα είναι διουρητικό και βοηθά στην καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών.
Πέρα αυτού είναι ικανό να δημιουργήσει αίσθημα χόρτασης στα απαραίτητα μέσο- γεύματα.
Τέλος είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. ( Όταν καταναλώνεται με την φλούδα. )

Σέλινο, Σέλερι:
Χρησιμοποιήστε το Σέλινο ή την σέλερι όσο μπορείτε περισσότερο ακόμα και ωμό στις σαλάτες ή σε φυσικούς χυμούς.
Έχει μόνο 3 θερμίδες ένα ποτήρι από τον χυμό του ενώ είναι πλούσιο στην αντιοξειδωτική βιταμίνη C και σε ασβέστιο.

Λεμόνι:
Η καθημερινή χρήση του λεμονιού μόνο καλό μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό μας.
Τυχαία δεν αναφέρεται το ξεκίνημα της ημέρας με λεμονόνερο.
Εκτός του ότι είναι πλούσιο σε βιταμίνη C έχει και τρομερούς λιποδιαλιτικούς παράγοντες.

Μήλο:
Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα έλεγαν παλαιά και ΟΧΙ άδικα.
Το μήλο ενώ σε χορταίνει και δεν πεινάς, είναι πλούσιο σε Βήτα – Καροτένιο, βιταμίνη C και φλαβονοειδή.
Κατά την προσωπική μου άποψη 3 μήλα την ημέρα στα μέσο-γεύματα μας, αφενός θα μας κάνουν να μην αισθανθούμε ποτέ πεινασμένοι, αφετέρου με ελάχιστες http://bio365.blogspot.gr/2014/10/c.html θα μας καλύψουν σε ενέργεια όλη μέρα.

Βερίκοκα, δαμάσκηνα, αχλάδια, κεράσια, πορτοκάλια: ( Ελληνικά και εποχιακά )
Φρούτα της Ελληνικής γης, θησαυροί για την υγεία μα και για την απώλεια του συσσωρευμένου λίπους.
Πλούσια σε βιταμίνες για να μας καλύψουν τις καθημερινές μας ανάγκες, με μειωμένη ζάχαρη ακόμα και για διαβητικά άτομα, αλλά και ρυθμιστές στην λειτουργία του μεταβολισμού και την λειτουργία του γαστρεντερικού μας συστήματος.

Πράσινο τσάι:
Το ρόφημα αυτό, κρύο ή ζεστό, εκτός του ότι θα μας τονώσει λόγο της καφεΐνης που περιέχει, ρυθμίζει την καύση του λίπους εκ’ την γενέσει του.
Τέλος με μηδενικές θερμίδες ( Χωρίς ζάχαρη ) έχει διουρητικές ιδιότητες έτσι ώστε να αποφύγουμε την κατακράτηση των υγρών στο σώμα.

Καφές:
Ο καφές πέρα από την τόνωση που δίνει στο σώμα έχει το ευεργέτημα ότι κόβει την όρεξη αφενός και αφετέρου αυξάνει τον ρυθμό της κυκλοφορίας του αίματος.
Βέβαια εννοείται ότι αναφερόμαστε στον black σκέτο και όχι σε αυτούς με κρέμα, αφρόγαλα κτλ.
Προσωπικά ιδανικός είναι ο μαύρος καφές που συμπεριλαμβάνει και Ganoderma με τα γνωστά ευεργετήματα του.

 

 

Γιώργος Ερισιάνος Κυριακού.

 




Διαβάστε ακόμα: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα