Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου 2014

Μεταβολισμός. Μπορεί να κανεί οτι Θελεί ?

Δίαιτα
Σε γενικές γραμμές η λειτουργεία του ανθρώπινου οργανισμού είναι μια πανέξυπνη καλοσχεδιασμένη μηχανή που φορές δεν είναι εύκολο να την κατανοήσουμε.

Ο μεταβολισμός μας όμως, που είναι ο υπεύθυνος για την διαχείριση της καθημερνής ενέργειας μας,  κρατά τα σκήπτρα της εξυπνάδας.
 
Συνορεύει λίπος για να έχει πάντα αποθέματα σε καύσεις,  μετατρέπει τα κορεσμένα σε ακόρεστα λιπαρά ακόμα και της μιας φρυγανιάς σικάλεως, τέλος και απλοϊκά φοβάται την ολιγοφαγία της όποιας δίαιτας και αντιδρά ως μέρμηγκας. 
 
Συνορεύει, μαζεύει λίπος, έτσι  για να έχει πάντα σε πρώτη ζήτηση και η ανασφάλεια της απότομης μειωμένης τροφής, τον κάνει τσιγκούνη σε καύσεις.

Επαναπροσδιορίζω επειγόντως πρώτα  τον μεταβολισμό μου  για να έχει αποτέλεσμα  η όποια δίαιτα αποφασίσω να ακολουθήσω.

Κρατάμε λοιπόν μια επιφύλαξη στον Βομβαρδισμό που δεχόμαστε  για θαυματουργές δίαιτες και απώλεια δεκάδων κιλών, για ειδικές τροφές και πολλούς εναλλακτικούς τρόπους  και μάλιστα όλα αυτά τα επιθυμητά, μέσα σε λίγες μέρες για να μην πω ώρες ως δια μαγείας.
 
Ας τα δούμε όμως  βήμα προς βήμα πως θα επαναπροσδιορίσουμε τον μεταβολισμό μας πριν από κάθε  νέα απόπειρα για απώλεια βάρους:


 
I.            Ασκηθείτε σωστά συστηματικά και σταθερά. Καθημερινά ένας συνδυασμός αερόβιας και ήπιας άσκησης είναι απαραίτητος.
    II.            Η σταδιακή και σε βάθος εβδομάδων μείωσης των θερμίδων είναι η ενδεδειγμένη μέθοδος για να μπει ο οργανισμός σε διαδικασία απώλειας βάρους. Οι απότομες μειώσεις μόνο κακό μπορούν να σας προκαλέσουν τόσο στο νευρικό σύστημα, όσο και στο ανοσοποιητικό.
 III.            Μην ακολουθήσετε ποτέ δίαιτες που υπόσχονται ότι θα χάσατε πάνω από 3 με 5 κιλά τον μήνα. Σε αυτές εκτός του ότι τις περισσότερες φορές είναι αναποτελεσματικές και θέτουν σε κίνδυνο την υγεία σας, το συνηθέστερο είναι τα κιλά να σας επιστρέφουν επί 2 μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.
 IV.            Να έχετε πολλά μικρά γεύματα την ημέρα. Σχεδόν κάθε τέσσερις ώρας πέρα των κυρίως γευμάτων. Ένα φρούτο εποχής, ή μια μπάρα δημητριακών είναι ιδανική.
   
V.            Συμμαχήστε με το νερό και το μπουκαλάκι σας σε κάθε σας κίνηση. Αντικαταστήστε τον καφέ μόνο με αυτόν που συμπεριλαμβάνει Ganoderma Lucidum ή πράσινο τσάι.
 VI.            Συμμαχήστε με τα καυτερά μπαχαρικά και λαχανικά ( Πιπεριές ) στο φαγητό σας. Ιδανικό το κόκκινο καυτερό πιπέρι και το μπούκοβο.
VII.            Λαχανικά και χορταρικά εποχής όπως πιπεριές, λάχανο, σπανάκι, μπρόκολο, κουνουπίδι, κολοκύθια,  ντομάτες ( Στην εποχή τους ) και αγγούρια να είναι η βάση των κυρίως γευμάτων σας.
VIII.            Περιορίστε την κατανάλωση κρέατος και αντικαταστήσετε με μανιτάρια, όσπρια και Ελληνικά  ψάρια.
 IX.            Καταργήστε εντελώς τα ανθρακούχα αναψυκτικά και σε περιπτώσεις δυσπεψίας αντικαταστήστε τα με μαγειρική σόδα.
    X.            Μην ασχοληθείτε καν με τεχνητούς λιποδιαλύτες που κυκλοφορούν γιατί εγκυμονεί ο κίνδυνος σοβαρών παρενεργειών.
 
 
Την όλη προσπάθεια μας στο να αποτρέψουμε το σώμα  μας να φορτωθεί περιττά κιλά μπορεί σήμερα να βοηθήσουν κλινικά αποδεδειγμένα ιάματα που στόχο έχουν την διατήρηση του μεταβολισμού σε σωστά επίπεδα και την διαρκή αποτοξίνωση του.
 

Ιάματα επιλογής κατά την άποψη και κλινική μου έμπειρα εκτός από το Ganoderma Lucidum, το Cordyceps & Spirulina είναι και το Myco Veggie.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα