Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014

Hμικρανία ?

Βότανα

Συνταγή: Αιθέρια έλαια κατά της ημικρανίας

Πολλοί άνθρωποι έχουν συχνούς πονοκεφάλους, αλλά δεν είναι ημικρανίες, αν και μπορούν να ονομαστούν κι έτσι.
Η ημικρανία είναι απαίσια, καθώς οι πάσχοντες λένε, εκτός κι αν ήδη πάσχετε απ’ αυτή, ότι είναι δύσκολο να κατανοηθεί πόσο διαφορετική είναι απ’ τον συνηθισμένο πονοκέφαλο.
Υπάρχουν μερικά σημαντικά χαρακτηριστικά που διακρίνουν την ημικρανία απ’ τους άλλους πονοκεφάλους:
Είναι πιο συχνή στις γυναίκες.
Συχνα συνδέεται με τον εμηνορροιϊκό κύκλο.
Οι πονοκέφαλοι έχουν συχνά μια αύρα.
Μια προειδοποίηση κατά κάποιο τρόπο 2-3 μέρες νωρίτερα.

Αισθητηριακές επιδράσεις. Μεγαλύτερη ευαισθησία στον θόρυβο, το φως, τις μυρωδιές και τη γεύση.

Οπτικές διαταραχές. Τρύπες στο όραμα, ακανόνιστα φώτα γύρω απ’ τα πράγματα ακόμα κι όταν τα μάτια είναι κλειστά.

Μπορεί να κρατήσει μέχρι και τρεις μέρες.

Μπορεί να εμφανιστούν ναυτία, εμετός, ευερεθιστότητα και διάροια.

Ο πόνος μπορεί να είναι ήπιος μέχρι σοβαρός και βασανιστικός.

Ποιος έχει ημικρανία;
Απολύτως όλοι μπορούν να υποφέρουν απ’ αυτή ανεξάρτητα απ’ τον πολιτισμό, την ηλικία ή την κοινωνική τάξη.
Κάτω των δεκατριών ετών και άνω των εβδομήντα, περίπου ο ίδιος αριθμός αρσενικών και θηλυκών είναι επιρρεπείς στην πάθηση, αλλά στις ενδιάμεσες ηλικίες επηρρεάζονται ιδιαίτερα οι γυναίκες.

Μέσα απ’ την ιστορία, πολλοί γνωστοί πάσχουν από ημικρανία: ο Έλβις, η Ελ ΜακΦέρσον, ο Βαν Γκονγκ και ο Φρόυντ είναι μερικά ονόματα. Οι στατιστικές δείχνουν ότι περίπου 10% του παγκόσμιου πληθυσμού πάσχει απ’ αυτή την εξουθενωτική κατάσταση.

Τι προκαλεί την ημικρανία;
Αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα και υπάρχουν εκατοντάδες θεωρίες, καμία απ’ τις οποίες δεν ισχύει για όλους.
Φαίνεται ότι τα άτομα έχουν διαφορετικά ερεθίσματα κι αυτό κάνει τη θεραπεία πιο πολύπλοκη.
Το άγχος, οι διαταραχές ύπνου, η ευαισθησία σε τροφές και οι διακυμάνσεις των ορμονών συνδέονται συχνά με αυτή την πάθηση, αλλά αυτό που φαίνεται να είναι το έναυσμα τη μια φορά δεν φαίνεται να αποδεικνύεται αιτία την επόμενη φορά.

 
Θεραπεία της ημικρανίας
Σχεδόν όλα τα μέτρα προσφέρουν βοήθεια, παρόλο που σπάνια είναι η θεραπεία.
Είναι πολύ δύσκολο να σταματήσει η ημικρανία απ΄τη στιγμή που θ’ αρχίσει κι αυτό που μπορείτε να κάνετε μόνο είναι να βρείτε κάτι για ν’ ανακουφίσετε τον πόνο και τη ναυτία αφήνοντάς τη να κάνει τον κύκλο της.
Πολλά άτομα διαπιστώνουν ότι δεν ανέχονται το άγγιγμα και συχνά δεν μπορούν ν’ αντέξουν τις μυρωδιές, ακόμα κι αυτές που συνήθως βρίσκουν ευχάριστες.
Πάρα πολλές θεραπείες εστιάζουν στην πρόληψη.

 
Μίγματα αιθέριων ελαίων για την ημικρανία
Μέντα και λεβάντα.
Άμεση εισπνοή μείγματος 2 σταγόνων απ’ το καθένα.
Στα πρώτα στάδια, αυτά τα αιθέρια έλαια μερικές φορές ματαιώνουν την επίθεση.
Μέλισσα (αλοιφή λεμονιού): 2 σταγόνες σ’ ένα μαντίλι για εισπνοή.
Το έλαιο μπορεί να είναι χρήσιμο απ’ τη στιγμή που θ’ αρχίσει η ημικρανία.
Είναι ένα ευέλικτο έλαιο πολύ χαλαρωτικό και για το πνεύμα και για το σώμα, και συμβάλλει επίσης και στους σπασμούς.
Είναι ακριβό έλαιο και συνήθως διατίθεται ως διάλυμα 3% σε έλαιο μεταφοράς.
Μια σταγόνα ευκάλυπτου, δυο σταγόνες φασκόμηλο και τρεις σταγόνες τζίντζερ: εισπνεύστε το μίγμα.
Το τζίντζερ βοηθάει στη ναυτία, ο ευκάλυπτος στην κυκλοφορική συμφόρηση και το φασκόμηλο κατά κάποιο τρόπο προκαλεί ευφορία.
Η γήινη μυρωδιά αυτού του μίγματος μπορεί να γίνει σε μεγάλο βαθμό ανεκτή απ’ τους περισσότερους.
Το φασκόμηλο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται στην εγκυμοσύνη.
Μείγμα πονοκεφάλου για να είστε σ’ ετοιμότητα.
Χρησιμοποιήστε το στο παραμικρό μηδαμινό σημάδι πρόκλησης πονοκεφάλου: 2ml δεντρολίβανο, 2ml λεβάντα, 1ml φασκόμηλο, 1ml μαντζουράνα.

Ανακατέψτε και φυλάξτε το σ’ ετοιμότητα για εισπνοή κατευθείαν απ’ το μπουκάλι.

Οι ημικρανίες είναι εξουθενωτικές και πού συνηθισμένες.
Ενώ ενδέχεται να μην μπορείτε να τις σταματήσετε, οι αλλαγές του τρόπου ζωής μπορούν συχνά να είναι ένας μακρύς δρόμος για την μείωση της συχνότητας και της σοβαρότητάς τους.
Κάντε κάθε δυνατή προσπάθεια για μια ομαλή ζωή με διαλογισμό, μασάζ κι άσκηση μαζί με μια υγειινή διατροφή.

Τα αιθέρια έλαια λειτουργούν καλά για τη βελτίωση της πνευματικής και σωματικής χαλάρωσης.
Μπορείτε να τα ενσωματώσετε στη ζωή σας όταν κάνετε μπάνιο, μασάζ στον εαυτό σας και με ψεκαστήρα.
Οι τακτικές επαγγελματικές θεραπείες από κάποιον αρωματοθεραπευτή θα μπορούσαν να έχουν μεγάλη επίπτωση στον βαθμο της έντασης των ημικρανιών σας δεδομένου ότι αυτοί μπορούν να επιλέξουν αιθέρια έλαια για τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.
Όμως, ωστόσο, όπως κι αν τα χρησιμοποιήσετε τα αιθέρια έλαια θα κανουν μια πολύ ευχάριστη διαφορά στην ποιότητα της ζωής σας.


Διαβάστε ακόμα: 
Αιθέρια έλαια και ιδιότητες  Αιθέρια έλαια:  &  Τι πρέπει να προσέχετε με τα αιθέρια έλαια


 πηγή Read more: enallaktikidrasi.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα