Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Διατροφή. Τελικά αγοράζουμε ακριβά τα σκουπίδια !

Τρίβουν τα χέρια τους οι καιροσκόποι έμποροι 
ειδών διατροφής στην Ελλάδα της κρίσης 
και των μνημονίων.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από την σημαία της φτήνιας που υψώθηκε στην πατρίδας μας ακόμα 
και στην διατροφή μας δυστυχώς.

Αυτό έδωσε το δικαίωμα στους επιτήδειους να ψωνίζουν τσάμπα και ανεξέλικτα από όλες τις χώρες του κόσμου και να μας τα σερβίρουν σε πρακτικές πολύχρωμες συσκευασίες.

Εμείς ως καταναλωτές ατυχώς με την σειρά μας βλέπουμε μόνο την τιμή και τα υπόλοιπα τα αφήνουμε στην άκρη.
Επί του προκειμένου.
Δεν μπορώ να πω, γενικότερα ανήκω στην ομάδα εκείνη των καταναλωτών που προσέχω τι θα αγοράσω για την διατροφή μας στο σπίτι.
Άλλωστε πολλές φορές έχω αναφερθεί σε δημοσιεύματα μου για τους κινδύνους που διατρέχουμε αγοράζοντας φθηνά. ( Κρέας, λαχανικά, επεξεργασμένα, προπαρασκευασμένα κτλ )
Επίσης άλλες τόσες σας έχω εκθειάσει την πρωτογενή παραγωγή της χώρας μας παροτρύνοντας σας για να αγοράζετε μόνο Ελληνικά προϊόντα και πάντα στην εποχή τους, μα και πάνω από όλα από τα εξειδικευμένα καταστήματα της γειτονιάς. ( Χασάπης, μανάβης, ψαράς κτλ ή και λαϊκή. )
Με αυτές τις αρχές που έχω ποιος θα περίμενε ότι και εγώ θα την πατούσα ?
Μόλις πριν από μερικές μέρες και μετά από την κρεατοφαγία των εορταστικών ημερών που περάσαμε ( Χριστούγεννα, πρωτοχρονιά, φώτα κτλ ) χαζεύοντας στα ψυγεία γνωστής αλυσίδας σουπερ μάρκετ μου γεννήθηκε η επιθυμία, έστω και σε καταψυγμένη συσκευασία να φτιάξουμε ένα φαγητό που συχνά υπάρχει στο μενού της πατρίδας μου της Κεφαλονιάς, κάνοντας σύγχρονος και αποτοξίνωση, αποχή από το κρέας.
Κοντολογίς, Αγκινάρες με Αρακά.
Χωρίς να το καλοσκεφτώ και έχοντας πάντα στο μυαλό μου την εύφορη Ελληνική γη, καθώς με δεδομένο την Ελληνική εταιρία που απλά συσκεύασε τις αγκινάρες με τον αρακά, άπλωσα το χέρι μου και πείρα το πολύχρωμο σακούλι με την φωτογραφία του λαχταριστού πιάτου. 


Αμ’ δε που δεν θα την πατούσα και εγώ !
Διαβάζοντας πλέον στο σπίτι και τα ψηλά γράμματα της σκευασίας δεν πίστευα τα μάτια μου.

I. Οι Αγκινάρες ήταν Αιγύπτου.

II. Ο Αρακάς ήταν Ουγγαρίας.

III. Το Καρότο ήταν Πολωνίας.

IV. Το Κρεμμύδι ήταν Κροατίας.

V. Τέλος ακόμα και ο Άνηθος ήταν Βελγίου.

Μαύρη είναι η νύκτα στα βουνά, στους κάμπους πέφτει χιόνι !
Ακόμα τις έχω στην κατάψυξη μιας και η απογοήτευση μου ήταν τέτοια που βαρέθηκα και να τις πετάξω.

Ίσως κάποιοι από εσάς βέβαια θα αναρωτηθείτε.
Ε΄ και λοιπόν τι έγινε ?

Τι έγινε ?
  • Οι ταξιδιωτικές οδηγίες στην Αίγυπτο να μην καταναλώνουν οι επισκέπτες της φρούτα και λαχανικά λέτε να βγήκαν τυχαία ?
  • Η Ουγγαρία, η Κροατία, η Πολωνία λέτε να έχουν πιο εύφορα χώματα από την Ελλάδα ?
  • Το ανήλιο Βέλγιο λέτε να παράγει Άνηθο πλουσιότερο σε θρεπτικές ουσίες από αυτό της Ελλάδας ?
Μήπως αναφερόμαστε σε κάποιες υβριδικές κατηγορίες θερμοκηπίων χωρίς καν χώμα που με άφθονα φυτοφάρμακα μεγαλώνουν γρηγορότερα τα ζαρζαβάτια τους,( Συνεπώς φθηνότερα ) από ότι στα χωράφια της πατρίδας μας ?
Τα φρεσκο-καταψυγμένα μαϊμού λαχανικά μόνο για σκουπίδια προσωπικά μου μοιάζουν και ας μου τα χάριζαν. . . . . . . πόσο μάλλον που τα πλήρωσα κιόλας !
Προσέχουμε, προσέχουμε, προσέχουμε !
Πέρα της περίεργης προέλευσης των συγκεκριμένων λαχανικών την Ελληνική ύπαιθρο τελικά ποιος την υπολογίζει ?



Γιώργος Ερισιάνος Κυριακού



Διαβάστε ακόμα: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα