Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2016

Γενικότερες καλές συνήθειες που μας κάνουν κακό ?

Μέρος 2ο  
Δεν υπάρχουν μόνο στη διατροφή μας οι καλές συνήθειες που έχει αποδείξει ο χρόνος ότι περισσότερο κακό μας έκαναν, είναι οι άλλες, αυτές οι απλές της καθημερινότητας που ναι μεν προσδοκούμε την υγεία, την ευεξία και την ομορφιά μας, αλλά . . . .
Ας τις γνωρίσουμε μια, μια ξεχωριστά προκειμένου αφενός να γίνω κατανοητός σε όλες και όλοι σας, αλλά και αφετέρου να το κατανοήσετε επαρκώς τις λύσεις.

Δεν θα επαναλάβω σε ανάλυση ακόμα μια φορά πόσο κακό μας κάνει η υπερβολή,
αλλά πώς να το κάνουμε αλλιώς είναι η μαύρη αλήθεια που λέει και ο λαός μας.


Μια μικρή επισήμανση σίγουρα θα σας δώσει απαντήσεις σε πολλές συνήθειες σας, που ενώ μοιάζουν καλές εντούτοις δεν είναι.

Βουρτσίζετε τα δόντια σας μετά από κάθε γεύμα:


Αυτή είναι μία από τις καλές συνήθειες που μαθαίνουμε από τα παιδικά μας χρόνια για να μην πάθουμε λέει . . . τερηδόνα.

Και με την ουλίτιδα ( Φλεγμονή των ούλων ) ή με την φθορά του σμάλτου των δοντιών τι γίνεται ?

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το βούρτσισμα των δοντιών αμέσως μετά το γεύμα μπορεί να βλάψει το σμάλτο των δοντιών και ιδιαίτερα εάν η τροφή που καταναλώσαμε ήταν όξινη.

Επίσης η σκληρότητα της οδοντόβουρτσας είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που θα πρέπει να έρθει σε αρμονία με την ποιότητα του σμάλτου των δοντιών μας.

Τέλος σήμερα η πολύ extra λευκαντικές οδοντόκρεμες τι περιέχουν ? 

Είναι παράγοντες που θα πρέπει να συνυπολογιστούν μαζί με τις χρωστικές των τροφών.

1 με 2 φορές την ημέρα ναι μεν το βούρτσισμα των δοντιών είναι απαραίτητο αλλά σίγουρα σε αρμονία με τα προαναφερόμενα.

Άσκηση και γυμναστήριο:


Το κάθε σώμα έχει τους δικούς του ρυθμούς και η κάθε ηλικία τα δικά της δεδομένα.


Από την παιδική μας ηλικία μάθαμε πως η συμμαθήτρια μας ήταν πιο χαρισματική από εμάς σε δύναμη και αντοχη από εμάς.


Γιατί θα πρέπει στην πορεία της ζωής, εμείς να το αλλάξουμε δια της βίας αυτό ?


Σαφώς στην άσκηση, ακόμα και την καθημερινή μέχρι εκεί που η φύση μας το επιτρέπει.


Η υπέρβαση αυτής, ακόμα χειρότερα με την καταστροφική Βοήθεια συμπληρωμάτων energy έχει χειρότερα αποτελέσματα στο τέλος από εκείνες τις συμμαθήτριες οι συμμαθητές που είναι καθηλωμένοι στον καναπέ τους για τα σίριαλ στην τηλεόραση.


Όλα με μέτρο λοιπών ακόμα και στην άσκηση.

Αυτογνωσία λοιπόν και μακριά ο εγωισμός είναι η λύση ! 

Χαλαρώνετε στο τζακούζι του γυμναστηρίου:

Πραγματικά τόσο το τζακούζι, όσο και το νερό γενικότερα είναι πολύ χαλαρωτικό για το σώμα, όμως:

·         Είναι επικίνδυνο μολυσματικών καταστάσεων από βακτήρια.

·         Χαλαρώνει τους μυς του γυναικείου στήθους και στην περίπτωση που έχετε μεγάλο, πλούσιο, το καθιστά απαγορευτικό.

Αν όμως από την άλλη πραγματικά δεν μπορείτε να στερηθείτε τα αναμφίβολα  ευεργετήματα του τότε, άνδρες και γυναίκες αμέσως μετά απαραίτητα να κάνετε ένα σχολαστικό ντους και εσείς οι γυναίκες χρησιμοποιήστε οπωσδήποτε ταμπόν.

Λούζεστε καθημερινά:

Η επιλογή του σαμπουάν είναι το κυρίαρχο μέλημα σας και όχι το καθημερινό λούσιμο με σαμπουάν που η τιμή ή οι ιλουστρασιόν διαφημίσεις σας το επιβάλουν.

Τα φυσικά βιολογικά σαμπουάν είναι η μοναδική λύση του καθορισμού τόσο της λιπαρότητας των μαλλιών μας, όσο και της θρέψης και διατήρησης τους εγγυημένα.

Το καθημερινό λούσιμο και με σαμπουάν που δεν σας ταιριάζει μπορεί να δημιουργήσει από λιπαρότητα έως και ξηροδερμία ( Πιτυρίδα )

Ιδανικό θα ήταν να λούζεστε 2 με 3 φορές την εβδομάδα με το κατάλληλο σαμπουάν και φυσικά αν η φύση της εργασίας σας το επιτρέπει.

Αναπληρώνεται χαμένες ώρες ύπνου τα Σαββατοκύριακα:

Το βιολογικό μας ρολόι δεν αναγνωρίζει Σαββατοκύριακα ή αργίες.

Ρυθμίζεται πάνω στο δικό μας καθημερινό πρόγραμμα και εμείς οφείλουμε να μην το μπερδεύουμε κάθε λίγο και λιγάκι.

Πραγματικά είναι αδιανόητο και καταστροφικό για την λειτουργία του οργανισμού μας όταν κοιμόμαστε τα Σαββατοκύριακα μέχρι το μεσημέρι και από την Δευτέρα να είμαστε από τις 6 το πρωί στους δρόμους.

Άλλωστε ανάλογα με τον άνθρωπο από 6 έως 8 ώρες ύπνο απαιτεί ο οργανισμός μας να ξεκουραστεί.

Πάτε για ύπνο με το smart phone στο χέρι:

Ενώ σας δίνει την αίσθηση ότι χαλαρώνετε με το τηλέφωνο για να σας πάρει ο ύπνος, άρα καλή συνήθεια, παραμένει το μάτι σας γαρίδα μέχρι τα βαθιά μεσάνυκτα.

Αυτό συμβαίνει όχι μόνο γιατί εγκυμονεί ο κίνδυνος να ανοίξετε ατελείωτους διαλόγους ή να ξανά διαβάσετε τις ειδήσεις, αλλά και γιατί το φως της οθόνης γενικότερα των ηλεκτρονικών συσκευών εξαπατά το βιολογικό σας ρολόι δίνοντας του την αίσθηση ότι έχει ξημερώσει.

Αν και δεν είναι εύκολο κλινικά έχει αποδεδειχθεί ότι είναι καλύτερο τουλάχιστον 1 ώρα πριν πάτε για ύπνο δεν πρέπει να ασχολείσθε με καμία ηλεκτρονική συσκευή.

Στρώνετε το κρεβάτι σας με το που ξυπνάτε:

Ως νοικοκυρά θα πάρετε άριστα δεν λέω, όμως άθελα σας δημιουργείτε ένα ιδανικό περιβάλλον ανάπτυξης στο Άκαρι.

Θα σας τονίσω ιδιαίτερα πως το Άκαρι ευθύνεται για τις περισσότερες αλλεργίες που ξαφνικά μας εμφανίζονται στην ζωή μας, το άσθμα και γενικότερα την δύσπνοια.

Αφήνουμε να αεριστεί το κρεβάτι μας και το μεσημέρι το στρώνουμε.

Αλλάζετε τακτικά την μαξιλαροθήκη σας:

Πολύ καλά κάνετε γιατί κακά τα ψέματα τα μαλλιά μας από την μια που είναι σφουγγάρι στους ρύπους της ατμόσφαιρας, αλλά και από την άλλη ο ιδρώτας επιβάλουν την τακτική αλλαγή στις μαξιλαροθήκες.

Το μαξιλάρι όμως πότε το πλύνατε τελευταία φορά και πότε το αερίσατε ? 

Το Άκαρι δεν αγαπά μόνο το στρώμα, το πάπλωμα τα σεντόνια και τις κουβέρτες, αγαπά και μάλιστα ιδιαίτερα το μαξιλάρι.

Το αερίζουμε τακτικά και το αφήνουμε στο φως αρχικά, αλλά και σε κάποια στιγμή το πλένουμε αν αυτό επιτρέπετε ή το αντικαθιστούμε.

Αποφεύγετε τον ήλιο:

Μπορεί να είναι αποδεδειγμένες η βλαβερές συνέπειες της ηλιακής ακτινοβολίας, αλλά μην το παρακάνετε.

Ο ήλιος είναι απαραίτητος όχι μόνο για την δημιουργία της βιταμίνης D, αλλά και για την σωστή ανάπτυξη και ανάπλαση των κυττάρων μας.

Άλλωστε είναι γνωστό στην χώρα μας είναι απαραίτητη η χρήση αντηλιακών χειμώνα καλοκαίρι.

Εντάξτε απαραίτητα στην σειρά των καλλυντικών σας και ένα βιολογικό φυσικό καλλυντικό.

Βάζετε αντηλιακό και αμέσως βγαίνετε στον ήλιο:

Πολύ σωστά πράττετε ως προ το πρώτο σκέλος να βάζετε αντηλιακό χειμώνα καλοκαίρι.

Όμως το αντηλιακό να έχετε υπ’ όψιν σας για να λειτουργήσει δια της απορρόφησης από το δέρμα και να επιτελέσει το έργο του χρειάζεται το λιγότερο 15 με 20 λεπτά.

Συνδυάστε λοιπόν μια βιολογική κρεμά ημέρας με υψηλή προστασία για το πρόσωπο ακόμα και τον χειμώνα, η ένα βιολογικό αντηλιακό χειμώνα καλοκαίρι για τα γυμνά μέρη του σώματος.

 
Χρησιμοποιείτε μόνιμα αντισηπτικό χεριών:

Ασφαλώς και το τακτικό πλύσιμο των χεριών είναι απαραίτητο και επιβεβλημένο.

Έγιναν όμως μόδα τα τελευταία χρόνια αντισηπτικά που λειτουργούν με την αρχή της αντιβίωσης.

Δηλαδή μαζί με τα βλαβερά μικρόβια, βακτήρια κτλ καταστρέφουν και τα σαπρόφυτα. ( Χρήσιμα )

Συνεπώς θα έχουμε ένα τελείως αντίθετο αποτέλεσμα.

Ένα καλό φυσικό σαπούνι χεριών αρκεί και συνάμα αν είναι και βιολογικό με ελιά περιποιείται και τα χέρια. 

Συμπερασματικά:

Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλες καλές συνήθειες μας ναι μεν που μας κάνουν τελικά κακό.

Τομείς όπως οι σχέσεις, η εργασία, η ασθένεια, η διαπαιδαγώγηση και τόσες άλλες που βρέθηκαν στο στόχαστρο των νέων μοντέρνων τάσεων αποδειχτήκαν στο τέλος όχι μόνο βλαβερές γενικά, αλλά επέφεραν το τελείως αντίθετο αποτέλεσμα του ποθητού.

Συνιστώ απλά, εμπλουτισμό της γνώσης, νηφαλιότητα και τέλος σεβασμό στα πατροπαράδοτα γνωμικά όχι γιατί ήξεραν κάτι παραπάνω από εμάς, αλλά γιατί άντεξαν τόσους αιώνες ένατη της όποιας μόδας που ήρθε, είδε και απήλθε.

 

Γιώργος Ερισιάνος Κυριακού
Φαρμακοποιός

 


Διαβάστε ακόμα: 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα