Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Ο δαίμων της τεχνολογίας.

Γηράσκω αϊ διδασκόμενος !
Στην μέχρι σήμερα πορεία της ζωής μου πραγματικά πέρα από την αγαπημένη επιστήμη μου, την φαρμακολογία, διάβαζα, ενημερωνόμουν γενικότερα για όλες τις θετικές εξελίξεις βελτίωσης της ζωής μας.

Έτσι εκτός από την έρευνα στην φαρμακευτική και χωρίς ιδιαίτερα να το θέλω μπήκα και στον χώρο της διαδικτυακής επικοινωνίας για να υπάρχει η δυνατότητα σε όσους με ακολουθούν να ενημερώνονται αντικειμενικά σε θέματα υγείας, ευεξίας, ομορφιάς.
Προφανώς κάποιους ενοχλούσαν οι τεκμηριωμένες ναι μεν απόψεις μου και φρόντισαν την σελίδα που με τόση αφοσίωση παρακολουθούσατε να την μπλοκάρουν ( Καταστρέψουν ) πιστεύοντας έτσι ότι θα απελπιστώ και θα διακόψω την αντικειμενική ενημέρωση σας.
Αυτό αντίθετα από την μια με οδήγησε στο συμπέρασμα ότι αφενός βρίσκομαι σε σωστό δρόμο, αλλά και αφετέρου από την άλλη με ώθησε στο να συνεχίσω πιο δυναμικά.
Σύντομα όλες οι βλάβες θα αποκατασταθούν, ο αριθμός των ατόμων με γνώσεις στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές είδη αυξήθηκε και εργάζεται πυρετωδώς, προκειμένου σύντομα να συνεχίσουμε όπως μέχρι πριν την κακόβουλη παρεμβολή στην σελίδα μας.
Το τηλέφωνο μου παραμένει το ίδιο, αναγκαστικά όμως άλλαξα το e-mail μου.

Με φιλικούς χαιρετισμούς και εκτίμηση
Γιώργος Ερισιάνος Κυριακού

Επικοινωνία: 6942.598.834 
ή στο νέο e-mail g.m.k.erisianos@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα