Σάββατο, 15 Ιουλίου 2017

Ασκήσεις Kegel: Απλές ασκήσεις για κάθε γυναίκα με απαιτήσεις για ζωή.

Η γυμναστική που θα διατηρήσει όλους τους μυς
της ευαίσθητης περιοχής νεανικούς για πάντα.
Πρόκειται για ασκήσεις της ευαίσθητης περιοχής
που μπορείς να τις κάνεις παντού,
ακόμα και στο γραφείο ή την ώρα που απολαμβάνεις τον καφέ με τις φίλες σου.


Προλαμβάνουν την χαλάρωση των μυών

της ευαίσθητης περιοχής, ακόμα μέχρι και την ακράτεια των ούρων.
Ποιες είναι οι ασκήσεις Kegel ?
Ονομάζονται έτσι από τον γιατρό που τις επινόησε τον Dr. Kegel.
Σκοπός τους είναι να σφίξουν, η να διατηρηθούν σφικτοί οι δύο βασικοί μύες που βρίσκονται κατά μήκος της μήτρας που την στηρίζουν και την περιβάλουν.
Οι μύες αυτοί ονομάζονται συχνά και μυϊκό τρίγωνο.


Εύκολες και απλές:
Δεν έχεις παρά να ξαπλώσεις στο έδαφος δοκιμάζοντας να συσφίξεις τους συγκεκριμένους μύες.
Η άσκηση έγκειται στο να κρατήσεις τους μύες αυτούς σφιγμένους για κάποια δευτερόλεπτα.
Θα μπορούσατε αρχικά να κρατήσετε τους μυς σφικτούς μετρώντας για παράδειγμα μέχρι το 5.
Στη συνέχεια χαλάρωσέ τους μετρώντας επίσης μέχρι το 5 ή 10 για περισσότερο χρόνο χαλάρωσης και επαναλαμβάνετε την σύσφιξη.
Κάνετε αρχικά 10 επαναλήψεις την κάθε φορά και σε βάθος τριών τεσσάρων ημερών αυξήστε τις επαναλήψεις ανά δυο.
Εννοείται ότι με τον καιρό και την εξάσκηση θα μπορέσετε να αυξήσετε και το χρόνο σύσφιξης για παράδειγμα μετρώντας μέχρι το 10 αλλά και τις επαναλήψεις. 

Που θα σας βοηθήσουν ?
Όσο πιο γυμνασμένοι είναι οι μύες της περιοχής, τόσο πιο έντονα αφενός βιώνετε το σεξ αλλά και αφετέρου τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να παρουσιάσετε πρόβλημα ακράτειας ούρων.
Με την κατάλληλη προσπάθεια καθώς και με επιμονή και υπομονή θα ενδυναμώσετε του μύες της πυέλου. ( Μυϊκό σύστημα που τονώνει την περιοχή της μήτρας )

Γιατί χαλαρώνουν οι μύες της πυέλου ?
Ως μύες και οι συγκριμένοι χαλαρώνουν ακριβώς από τα ίδια αίτια που χαλαρώνει όλο το μυϊκό σύστημα του ανθρώπου.
Η έλλειψη άσκησης δηλαδή θα παίξει ένα σημαντικό ρόλο, θα επακολουθήσει η ηλικία, η παχυσαρκία και τέλος η μακροχρόνιες αποχές από το σεξ.

Οι ασκήσεις Kegel και για τον άνδρα ?
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στον άνδρα μιας και οι μυς της ανδρικής γενετήσιας περιοχής έχουν πολλές ομοιότητες με αυτούς της γυναίκας.
Όμως εν προκειμένου θα ενδυναμώσουν τις στύσεις του πέους και θα απομακρύνουν φαινόμενα της πρόωρης εκσπερμάτισης.

Αποτελέσματα:
Είναι γεγονός πως οι ασκήσεις Kegel όταν γίνονται με συνέπεια και σωστά έχουν θεαματικά αποτελέσματα.
Αποτελέσματα όμως που δεν θα έρθουν από την μια μέρα στην άλλη.
Εδώ θα πρέπει να σας επισημάνω πως οι ασκήσεις Kegel είναι μια απόλυτα φυσική μέθοδος και ως εκ τούτου κτυπά την θεραπεία στην ρίζα του κακού.
Όπως λοιπών κάθε φυσική μέθοδος θέλει το χρόνο της για να φανερώσει το αποτέλεσμα, έτσι και στην περίπτωση αυτή θα χρειαστεί υπομονή.

Συμπερασματικά:
Πολλές φορές σας έχω κάνει γνωστές τις θέσεις μου υπέρ κάθε πρόληψης ή και θεραπείας που βασίζεται στην φύση και σε φυσικά ιάματα.
Διαβάζοντας την διεθνή βιβλιογραφία και η αλήθεια είναι ( Χωρίς να έχω εν προκειμένου ) προσωπική εμπειρία, μπορώ να σας επιβεβαιώσω βάση της κλινικής μου λογικής ότι η ασκήσεις Krgel έχουν θετικό αποτέλεσμα.
Απλά για γρηγορότερα αποτελέσματα θα συμπλήρωνα την προσπάθεια αυτή με την παράλληλη λήψη του θαυματουργού για την μυϊκή ενδυνάμωση Cordyceps ( Πέρα των τόσων άλλων ευεργετημάτων τους ) και τις προσαρμογόνας MACA για τις περιπτώσεις βελτιώσεις των γυναίκειων και ανδρικών γενετήσιων ορμονών.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο
e-mail g.g.erisianos@gmail.com ή στο τηλέφωνο 6942.598.834


Γιώργος Ερισιάνος Κυπριακού
Φαρμακοποιός



Διαβάστε ακόμα: 
Βαρθολίνειος αδένας, βαρθολινίτιδα.  &  Τα μυστήρια της γυναικείας ανατομίας  &  Κλιμακτήριος:  &  Ακράτεια ούρων. Υπαρκτό πρόβλημα αν και η φύση έχει την οριστική λύση !  &  Μάκα  &  Cordyceps sinensis Φάκελος Φαρμακευτικά μανιτάρια !








 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα