Σάββατο, 19 Μαρτίου 2016

Ιδανικά σνακ για κάθε δίαιτα.

Πολλές φορές έχω αναφέρει ότι τα γεύματα μέσα στην ημέρα πρέπει
να είναι τουλάχιστον πέντε.
Άλλες τόσες επίσης την ανάγκη ύπαρξης των φρούτων στην ζωή μας και μάλιστα
των Ελληνικών.
Όμως σήμερα θα αναφερθώ αναλυτικότερα στα σνακ που επιβάλλεται να λαμβάνουμε εκεί κατά τις δέκα με ένδεκα το πρωί, καθώς και το απόγευμα από τις έξη έως τις επτά.


Είναι συνδυασμοί τροφών που αφενός θα έχουν
τις απαραίτητες θερμίδες χωρίς υπερβολές και αφετέρου θα διατηρούν τον μεταβολισμό σας σε εγρήγορση.  

Θυμίζω ότι για να διατηρήσουμε τον μεταβολισμό μας σε ψηλές ταχύτητες τα γεύματα μας πρέπει να είναι μικρά και ανά τρις με τέσσερις ώρες το πολύ.

Γιαούρτι στραγγιστό με ένα μήλο. 
Σε ένα κεσέ γιαούρτι στραγγιστό ψιλοκόβουμε και ρίχνουμε μέσα ένα μήλο με την φλούδα του.

Ένας συνδυασμός που πραγματικά τα έχει όλα.

Φυτικές ίνες, βιταμίνες, πρωτεΐνες και απαραίτητα λίπη.

Γιαούρτι στραγγιστό με δαμάσκηνα.
Σε ένα κεσέ γιαούρτι στραγγιστό ψιλοκόβουμε τρία τέσσερα δαμάσκηνα αποξηραμένα χωρίς κουκούτσι.

Ίδιας διατροφικής αξίας με τον προαναφερόμενο συνδυασμό και επί πλέον την καλύτερη λειτουργία του εντέρου κύρια σε όσες πάσχουν από δυσκοιλιότητα.

Γιαούρτι στραγγιστό με μελί και καρύδια.
Σε ένα κεσέ γιαούρτι στραγγιστό βάζουμε μια κουταλιά μέλι Ελληνικό και τρία τέσσερα καρύδια ψιλοκομμένα.

Το σνακ που θα σας απογειώσει σε ενέργεια, διατηρώντας και τα προαναφερόμενα πλεονεκτήματα.

Και στους τρις προαναφερόμενους συνδυασμούς μπορείτε να βάλετε και λίγη κανέλα σε σκόνη.

Πέρα από την ένταση στην γεύση που θα δώσει η κανέλα, σας θυμίζω όλες εκείνες τις θαυματουργές ιδιότητες που έχει κύρια στον μεταβολισμό.

Φρουτοσαλάτα με μήλο, αχλάδι και μέλι.

Σε ένα μπολ ψιλοκόβουμε ένα μήλο, ένα αχλάδι και προσθέτουμε μια κουταλιά μέλι Ελληνικό και λίγη κανέλα.

Χορταστικό επίσης σνακ, πλούσιο σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Τέτοιου τύπου φρουτοσαλάτες και με άξονα πάντα το μήλο που το βρίσκουμε σχεδόν όλες της εποχές μπορείτε να κάνετε και με άλλα φρούτα εποχής όπως είναι τα βερίκοκα, ροδάκινα, σταφύλια κ.α.

Αμύγδαλα και καρύδια.
Σε ένα μικρό μπολ βάζουμε τριάντα περίπου αμύγδαλα ωμά ανάλατα και έξη με επτά καρύδια.

Ιδανικό θρεπτικό και υγιεινό σνακ για το γραφείο.

Πλούσιο σε βιταμίνες, πρωτεΐνες, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες.

Μπάρες δημητριακών
με Spiroulina.
Πλούσια τα δημητριακά με φυτικές ίνες και βιταμίνες κύρια E & C απογειώνουν μεταβολισμό και γενικά οργανισμό στον συνδυασμό τους με την Spiroulina που περιέχει άφθονη χλωροφύλλη και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Γαλοπούλα βραστή με πιπεριές Φλωρίνης.
Σε μια αραβική πίτα μικρή βάζουμε δυο με τρις φέτες γαλοπούλα βραστή με μια κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης.

Χορταστικό σνακ με μόλις 200 θερμίδες.

Αυτός είναι ο τρόπος για εύκολα, υγιεινά απαραίτητα θρεπτικά σνακ που μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε είδους δίαιτα αρκεί η φαντασία να δουλέψει και βασικά να μην επαναπαυτεί κανείς σε γρήγορες και έτοιμες συσκευασμένες λύσεις.

 

 

Γιώργος Ερισιάνος Κυριακού
Φαρμακοποιός.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα