Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2016

Μεταβολισμός.

Μετά τους κουραμπιέδες, τα μελομακάρονα και τα ξεχειλισμένα πιάτα των εορτών έρχεται η ζυγαριά να μας θυμίσει πως ο μεταβολισμός μας
δεν πάει καλά.


Αναπολούμε τα παιδικά μας χρόνια που ενώ τρώγαμε τις ίδιες ή και περισσότερες λιχουδιές δεν παίρναμε γραμμάριο.

Τι συμβαίνει λοιπόν με τον μεταβολισμό μας ?

Κύρια οι γυναίκες διαπιστώνουν ότι με το πέρασμα των χρόνων ο μεταβολισμός τους δυσκολεύεται να χάσει τα κιλά που έχουν πάρει κάνοντας έτσι εξαντλητικές δίαιτες που συνήθως είναι επικίνδυνες από την μια μεριά για την υγεία τους, αλλά από την άλλη χωρίς κανένα αποτέλεσμα. 

Οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο βασικός μεταβολισμός (ο ρυθμός, δηλαδή, που το σώμα μας καταναλώνει θερμίδες σε κατάσταση ηρεμίας) μειώνεται κατά 5% κάθε δεκαετία που περνάει.

Αυτό σημαίνει απλά ότι θα πρέπει να στρέψουμε την προσοχή μας σε αυτόν και αιφνιδιάζοντας τον να τον επαναφέρουμε στην τάξη.

Ο δρόμος επίσης είναι απλός και ακλουθώντας της παρακάτω συμβουλές, χωρίς αγχωτικές δίαιτες και στερήσεις θα μπορέσουμε εύκολα να τον ελέγχουμε και όχι αυτός να μας κάνει ότι θέλει.

Ήρθε ο καιρός να βάλουμε ένα πρόγραμμα στην διατροφή μας.


Προσθήκη λεζάντας
Ένας σωστός προγραμματισμός διατροφής, ξεκούρασης και ύπνου δεν θα επιτρέψει ποτέ στον μεταβολισμό μας να πάρει θέση άμυνας και λειτουργήσει ως μέρμηγκας εναποθηκεύοντας λίπος για να μην ξεμείνει από ενέργεια.

Εδώ θα σας τονίσω ότι ο μεταβολισμός είναι τρομακτικά έξυπνος και συνάμα ανασφαλής ως προς τα αποθέματα λίπους που θέλει να έχει.

Όταν εμείς για παράδειγμα από την μια στην περίοδο των εορτών των τροφοδοτούμε με μεγάλες ποσότητες τροφής, αλλά από την άλλη αμέσως μετά ξεχνάμε να φάμε, τότε αυτός λειτουργεί αμυντικά μετατρέποντας σε λίπος ακόμα και την μισή φρυγανιά.

Όταν όμως ξέρει ότι θα έχει τουλάχιστον πέντε μικρά και μεγάλα γεύματα σε σταθερές ώρες και θα λάβει αυτά που χρειάζεται, τότε δεν θα θεωρήσει απαραίτητο την αποθήκευση και θα κάνει τις καύσεις του κανονικά.

Μέγα λάθος λοιπόν η εντύπωση που υπάρχει σε ορισμένες ότι όσο ποιο νηστικές, τόσο καλύτερα.

Δεν λέω ένας άνθρωπος που υποσιτίζεται σίγουρα θα χάσει από κάποια στιγμή και μετά κιλά, αλλά θα έχει επίσης σίγουρα διαταράξει την λειτουργία του οργανισμού του και μάλιστα φορές και με πολύ δυσάρεστες συνέπειες.

Καταλήγοντας, πάντα σε σταθερές ώρες θα πρότεινα, πως ένα καλό πρωινό είναι απαραίτητο.

Αμέσως μετά κατά τις 10 για παράδειγμα ένα μικρό κολατσιό.

Το μεσημέρι το κυρίως γεύμα, απογευματινό επίσης κολατσιό και τέλος για βραδινό ένα μικρό γεύμα.

Ανάλογα με ένα τέτοιο σταθερό σχήμα διατροφής ο μεταβολισμός μας θα κάνει όπως πρέπει την δουλεία του μιας και δεν θα έχει τον φόβο της ασιτίας.

Τέλος οι ποσότητα σε κάθε γεύμα είναι εκείνη που θα καθορίσει αν θα πάρουμε, μείνουμε στα ίδια ή χάσουμε κιλά.

 

 Μήπως θα πρέπει να επιλέξουμε τους συνδυασμούς της τροφής μας ?

Όλοι κάπου θα έχετε ακούσει ή διαβάσει για συνδυασμούς τροφών ή και τροφές  που παχαίνουν.

Απλοϊκά είναι οι τροφές που έχουν αυξημένα λιπαρά.

Κατά την προσωπική μου γνώμη, δεν είναι απαγορευτικές και αντίθετα μάλιστα είναι ωφέλειες για τον οργανισμό μας.

Εκείνο που έχουμε να κάνουμε είναι να προσέχουμε τους συνδυασμούς τους στα γεύματα μας έτσι ώστε να μην έχουν δυο φορές και τρις τέτοιες τροφές.

Για παράδειγμα ναι στα μανιτάρια αλλά κρεμ, αλλά όχι με μακαρόνια ή τορτελίνια με τέσσερα τυριά ή πατάτες βουτύρου στον φούρνο.

Με ένα φιλέτο σχάρας και πράσινη σαλάτα δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

Σαλάτα πάντα απαραίτητα ως κορμός του γεύματος και το πιάτο της ημέρας κανονικά.

Τέλος θα θυμίσω σε όσους δεν το ξέρετε, προσωπικά είμαι τελείως αντίθετος στα προϊόντα λάιτ. ( Χωρίς σχολιασμό επί του παρόντος )

 

Άσκηση και μόνο άσκηση.

Έστω το καθημερινό βάδισμα σε επίπεδο mars αρκεί να εξαναγκάζει τον μεταβολισμό μα σε καύσεις των αποθεμάτων.

Δεν έχει καμιά σημασία αν η εργασία μας είναι κουραστική και όχι γραφείου.

 

Συμπληρωματικά βοηθήματα.

Καφές.

Όσο και αν ακούγεται παράξενο ο καφές συμβάλει στην εγρήγορση και του μεταβολισμού και πόσο μάλλον αν είναι καφές με Ganoderma Lucidum.

Δυο με τρία καφεδάκια την ημέρα είναι ικανά να βοηθήσουν τον μεταβολισμό μας σε εγρήγορση.

Μηλόξυδο.

Χρησιμοποιήστε το μηλόξυδο ανεπιφύλακτα όπου ταιριάζει.

Είναι ένας άριστος σύμμαχος στην εγρήγορση του μεταβολισμού.

Καυτερό κόκκινο πιπέρι.

Γενικότερα τα πικάντικα σιγά, σίγα θα πρέπει να σας γίνουν συνήθεια.

Αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος και κατά συνέπια την μεταφορά λίπους προς την έξοδο.

Ελαιόλαδο.

Αντικαταστήσετε όλα τα φυτικά ή και ζωικά λίπη με το θαυματουργό Ελαιόλαδο της χώρας μας.

Το χειρότερο ελαιόλαδο είναι καλύτερο από το καλύτερο λίπος.

Νερό.

Συμμαχήστε με το νερό χειμώνα καλοκαίρι.

Τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό πρέπει να πίνει ένας άνθρωπος κανονικού βάρους την ημέρα.

  
Συμπληρώματα διατροφής.

Spiroulina.

Το καλύτερο συμπλήρωμα διατροφής για την διατήρηση του μεταβολισμού σε ψηλές ταχύτητες και σωστή λειτουργία του γαστρεντερικού.

Vitamin C.

Βοηθώντας κάθετα την αποτοξίνωση του οργανισμού, δίνει την δυνατότητα στον μεταβολισμό να αυξήσει την ταχύτητα του.

Λουΐζα.

Βοηθά στην καύση του λίπους.

Ganoderma Lucidum.

Ενεργοποιεί όλες τις λειτουργίες του οργανισμού και τις διατηρεί στα φυσιολογικά επίπεδα.

  

Γιώργος Ερισιάνος Κυριακού.
Φαρμακοποιός

 
Διαβάστε ακόμα: 




Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο
e-mail g.g.erisianos@gmail.com η στο τηλέφωνο 6942.598.834
 


 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα