Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2015

Κακή κυκλοφορία του αίματος.

Δεν θα κουραστώ ποτέ να αναφέρω ότι το παν για την υγεία είναι η καλή κυκλοφορία του αίματος.  

Από αυτή εξαρτάται
η κλινική εικόνα του κάθε ανθρώπου.

Συνεπώς στην διατήρηση της σε καλή κατάσταση πρέπει όλοι μας να επικεντρώσουμε κάθε προσπάθεια μας.

Αντίθετα:

Η κακή κυκλοφορία του αίματος μπορεί να προκαλέσει σοβαρές επιπλοκές για την υγεία, από πεσμένη άμυνα με επαναλαμβανόμενες λοιμώξεις,  θρόμβους, κακή οξυγόνωση σώματος και οργανισμού, σοβαρά καρδιαγγειακά προβλήματα, έως γήρανση και μειωμένη σεξουαλική επιθυμία.

Σήμερα πολλοί είναι οι παράγοντες που μπορεί να συμβάλλουν στην κακή κυκλοφορία του αίματος, με τους συνηθέστερους να είναι η καθιστική ζωή, το υπερβολικό βάρος, η κακή διατροφή και ο διαβήτης.

Μερικά από τα βασικά συμπτώματα που υποδεικνύουν κακή κυκλοφορία του αίματος είναι τα εξής:

- Παγωμένα πόδια και δάχτυλα ποδιών, όχι μόνο το χειμώνα.

- Παγωμένα χέρια και δάχτυλα χεριών, όχι μόνο το χειμώνα.

- Μούδιασμα σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος, κυρίως στα άκρα.

- Επίμονο αίσθημα κόπωσης και έλλειψη ενέργειας.

- Τριχόπτωση.

- Συχνές ζαλάδες.

- Ξηρότητα δέρματος παρά την επαρκή ενυδάτωση από νερό, φρούτα, λαχανικά κ.λπ.

- Πρήξιμο και κατακράτηση υγρών, κυρίως στα πόδια.

- Πονοκέφαλοι.

- Κράμπες.

- Δύσπνοια.

- Πανάδες, διχρωμίες και εξανθήματα στο δέρμα.

- Αδύναμη μνήμη.

- Στυτική δυσλειτουργία.  

- Δημιουργία κύστεων και κηλών.

- Πόνοι στις αρθρώσεις κύρια των γονάτων και των ισχίων.

- Κακός μεταβολισμός.

- Απώλεια προσφάτου μνήμης.

- Έλλειψη διάθεσης για ζωή και σεξουαλικής επιθυμίας.

- Περίεργη πόνοι στο στήθος και τον αυχένα.

- Σφύριγμα των αυτιών.

- Διογκωμένες φλέβες των κάτω άκρων.

Εάν υπάρχουν πάνω από πέντε συμπτώματα από αυτά, καλό θα είναι να επισπευτείτε τον οικογενειακό σας γιατρό.

Με απλές αιματολογικές εξετάσεις και την εμπειρία που διαθέτει θα μπορέσει έγκαιρα να σας προφυλάξει από τις δυσάρεστες συνέπειες που εγκυμονούν από την κακή κυκλοφορίατου αίματος σας.

Επικουρικά:

 
Πέρα από την βελτίωση της διατροφής, την αποφυγή μεγάλων και καθημερινών ποσοτήτων αλκοόλ, την αποφυγή του καπνίσματος, την καθημερινή άσκηση και τον ευλαβικό σταθερό προγραμματισμό της κάθε ημέρας, ( Γεύματα, ύπνος, ανάπαυση ) υπάρχουν και τα φυσικά συμπληρώματα που θα πρέπει να τα εντάξετε στην καθημερινότητα σας.

Η σωστή επιλογή τους και η λογική χρίση τους σίγουρα θα σας βοηθήσουν τόσο στην διατήρηση της καλής κυκλοφορίας, όσο και στην ανάταξη της στην περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα.

 

Σε επόμενες αναρτήσεις μας θα αναφερθούμε σε όλες τις ομάδες αναλυτικά προστασίας της κυκλοφορίας του αίματος.


Γιώργος Ερισιάνος Κυριακού.




 
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο
e-mail g.g.erisianos@gmail.com η στο τηλέφωνο 6942.598.834


 


 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα