Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015

40 plus ! Ποιος να κτυπά την πόρτα σας.

Υγεία
Πάτησες και ξεπέρασες τα 40 ?
Για έχε τον νου στην υγεία σου, μιας και η πρόληψη είναι καλύτερη από την θεραπεία όταν αυτή θα απαιτηθεί.
Ασθένειες που μας απειλούν στην ηλικία των 40 + και πρόληψη με φυσικά ιάματα.

Από την ηλικία των 40 είναι σημαντικό να προλαμβάνετε τα προβλήματα υγείας, όπως τον διαβήτη, την καρδιοπάθεια και πολλά είδη καρκίνου που εμφανίζονται αργότερα.
Αν κάνετε υγιεινές επιλογές, συνεχίστε και αν δεν κάνετε, αρχίστε.
Οι υγιεινές συνήθειες, όπως η σωστή διατροφή, η τακτική άσκηση, ο επαρκής ύπνος, η αποχή από το κάπνισμα, το αλκοόλ με προσοχή και το να φοράτε τη ζώνη σας μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση του κινδύνου για χρόνιες νόσους.
Μιλήστε με τον γιατρό σας αν παρατηρήσετε αλλαγές ή αν έχετε ερωτήσεις για την υγεία σας.
Ζητήστε συστάσεις για εξετάσεις και εμβολιασμούς και ακολουθήστε τη συμβουλή του γιατρού.

Προβλήματα υγείας που μπορεί να αντιμετωπίσετε στα 40 +.

Χρόνιος πόνος.
Ο κίνδυνος για αρθρίτιδα, πόνο στην πλάτη και άλλες οδυνηρές παθήσεις όπως η τενοντίτιδα αυξάνεται με την ηλικία.
Ενώ δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα για την ηλικία σας μπορείτε να λάβετε μέτρα ώστε να μειώσετε τον κίνδυνο προβλημάτων υγείας που προκαλούνται από την εξασθένηση και τη μεγάλη χρήση.

Χρόνιο στρες.
Ενώ δεν υπάρχει διαφυγή, πολλές από τις ευθύνες που αντιμετωπίζει κάποιος στα 40 μπορείτε να εμποδίσετε να σας πνίξουν.
Προσέχετε τον εαυτό σας.
Να τρώτε σωστά, να ασκείστε και να έχετε επαφή με τους ανθρώπους που είναι σημαντικοί για εσάς και να κάνετε πράγματα που σας ευχαριστούν.
Να ασκείστε τουλάχιστον 30 λεπτά με μέτρια ένταση τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας, καθώς μπορεί η άσκηση να σας βοηθήσει να ρυθμίσετε το στρες.
Βρείτε το οικογενειακό ιστορικό σας, καθώς γενετικοί παράγοντες μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στον κίνδυνο εμφάνισης προβλημάτων υγείας.

Αρτηριακή πίεση, χοληστερόλη, τριγλυκερίδια, ομοκυστείνη, παλμός σε χαλάρωση.
 
Οι δείκτες της υγείας της καρδιάς έχουν την τάση να ανεβαίνουν σιγά σιγά καθώς μεγαλώνετε, αυξάνοντας τον κίνδυνο για αρκετές σοβαρές καταστάσεις υγείας, όπως η καρδιακή προσβολή και το εγκεφαλικό επεισόδιο.
Είναι σημαντικό να ακολουθείτε τις συστάσεις του γιατρού σας για την παρακολούθησή τους και να τους κρατάτε σε υγιή επίπεδα με τον τρόπο ζωής σας ή αν χρειαστεί και με φάρμακα.

Γλυκόζη.
Ο διαβήτης είναι σημαντικό πρόβλημα υγείας και ο κίνδυνος για διαβήτη 2 αυξάνει με την ηλικία.

Οστεοπόρωση.
Η οστική μάζα μειώνεται σταδιακά στην ηλικία των 40 και άνω αυξάνοντας τον κίνδυνο για οστεοπόρωση-οστική απώλεια που μπορεί να οδηγήσει σε κατάγματα και άλλα προβλήματα.
Μετά την εμμηνόπαυση, οι γυναίκες έχουν ακόμα μεγαλύτερο κίνδυνο για οστεοπόρωση. Μια υγιεινή διατροφή και τακτικές ασκήσεις με βάρη μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη.

Άγχος και κατάθλιψη.
Είναι σημαντικό να φροντίσετε την ψυχική σας υγεία.
Αλλαγές στη διάθεση είναι φυσιολογικό μέρος της ζωής, αλλά το υπερβολικό άγχος, η απώλεια ενδιαφέροντος και ενέργειας, η ανικανότητα να εμφανίσετε χαρά, η απόσυρση από συνήθεις δραστηριότητες και αλληλεπιδράσεις και η απάθεια δεν είναι.
Μιλήστε στον γιατρό σας για την πιθανότητα εξέτασης της ψυχικής σας υγείας.

Επιπλέον ανησυχίες

Η σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία είναι σημαντικό μέρος της γενικής υγείας στα 40
Plus.
Συχνά θέματα είναι η σεξουαλική δυσλειτουργία, οι σεξουαλικά μεταδιδόμενες νόσοι και οι λοιμώξεις.

Οι άντρες στα 40 μπορεί ενδεχομένως να εμφανίσουν συμπτώματα έλλειψης τεστοστερόνης, υπερπλασίας του προστάτη ή μεταβατικής στυτικής δυσλειτουργίας.
Η περιστασιακή ανικανότητα επηρεάζει περίπου το 50% των αντρών 40-49 ετών.
Αν και η μέση ηλικία της εμμηνόπαυσης είναι τα 51 χρόνια, πολλές γυναίκες άνω των 40 αρχίζουν να νιώθουν συμπτώματα περιεμμηνόπαυσης (ευερεθιστότητα, εξάψεις).

Δερματικά προβλήματα.
Η ακμή, η βλάβη από τον ήλιο, οι λεκέδες και οι ρυτίδες, συχνά απασχολούν ανθρώπους 40 ετών και άνω.
Είναι σημαντικό να κρατάτε υγιές το δέρμα, επομένως επισκεφτείτε ένα δερματολόγο.
Να φοράτε αντηλιακό ευρέως φάσματος με SPF τουλάχιστον 15 όταν είστε στον ήλιο.

Αλλαγές στην όραση και στην ακοή είναι επίσης σχετικά συχνές για ανθρώπους στα 40 τους.
Μπορείτε ενδεχομένως να διαπιστώσετε ότι χρειάζεστε γυαλιά για πρώτη φορά στη ζωή σας ή ότι χρειάζεστε διπλοεστιακά γυαλιά για διάβασμα αλλά και για να βλέπετε μακριά.
Η όσφρηση και η γεύση επίσης δεν είναι το ίδιο δυνατές όπως παλιά.
Ακράτεια, υπερδραστήρια κύστη και πεπτικά προβλήματα, όπως έλκη, είναι πιο συχνά σ ανθρώπους άνω των 40 ετών.
Αν δεν αισθάνεστε καλά μιλήστε στον γιατρό σας.

Δείκτης Μάζας Σώματος.
Πιθανόν είδατε τη βελόνα της ζυγαριάς να ανεβαίνει σιγά -σιγά τα προηγούμενα χρόνια, ακόμα και αν προσπαθήσατε να τρώτε υγιεινά ή να ασκείστε τακτικά.

Εκτός από τον δείκτη μάζας σώματος, που καθορίζει αν το βάρος σας είναι φυσιολογικό ή είστε υπέρβαρος ή παχύσαρκος, ο γιατρός σας επίσης θα προσέξει την κατανομή του βάρους.
Η μέτρηση συγκρίνει το μέγεθος της μέσης με αυτό του γοφού και χρησιμοποιείται για να βοηθήσει στην αξιολόγηση του κινδύνου εμφάνισης προβλημάτων υγείας που συνδέονται με το βάρος.

Συνοψίζοντας.
Πέρα λοιπόν από τον αυξημένο κίνδυνο των προαναφερομένων νοσημάτων μετά την είσοδο μας στην τέταρτη δεκαετία της ζωής μας και πέρα της πρόληψης με διατροφή, άσκηση, προγραμματισμένης ζωής και του συχνού σεξ, υπάρχουν και φυσικά ιάματα που κατά την προσωπική μου άποψη η χρήση τους θα παίξει σημαντικό ρόλο στην μακροζωία μας.   
Προσωπικά και μετά από αρκετά χρόνια μελέτης σε δεκάδες βότανα έχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα.

         I.            Το πρώτο που θα πρέπει να προστατεύουμε και θα προσπαθούμε να το έχουμε σε άριστη κατάσταση είναι το καρδιαγγειακό μας σύστημα. ( Τριχοφόρα αγγεία, αρτηρίες, καταπολέμηση θρόμβων, ροη και εμπλουτισμός του αίματος. ) Μοναδικό βότανο σε αυτή την περίπτωση και μάλιστα απαλλαγμένο από παρενέργειες και αλληλοεπιδράσεις είτε με φαρμακευτικά σκευάσματα, είτε με αλλά βότανα είναι το Ganoderma Lucidum. Τονίζω ότι η σωστή κυκλοφορία στο αίμα είναι βασική προϋπόθεση στην χορήγηση κάθε ιαματικής ουσίας.

       II.            Το δεύτερο βασικό είναι το αεροβική μας ( Αναπνευστικό ) Είναι αυτό που μεταφέρει στο αίμα το οξυγόνο για να υπάρξει η απαραίτητη ανάπλαση των κυττάρων μας. Πέρα από την άσκηση άριστο φυσικό ίαμα είναι το Cordyceps όπου συνεργάζεται άψογα με το Ganoderma Lucidum & Canocelioum, το Chisandra και το Matake.

     III.            Η συνεχή αποτοξίνωση του οργανισμού επίσης είναι αναγκαία και δεν αρκεί αυτή να γίνεται μόνο με την διατροφή. Η Spiroulina είναι μια καλή επιλογή, το Goji berry, το Ιπποφαές, και το Σιτοροχορτο πέρα από τα, Ganoderma Lucidum & Canocelioum &  Cordyceps που έχουν και αποτοξινώτηκες ιδιότητες.

     IV.            Η απαραίτητη ενέργεια και καταπολέμησης της κόπωσης γίνεται εύκολα με το Cordyceps & Cordypain, με το Ginseng, το βασιλικό πολτό, κ.α.

       V.            Τέλος για την σωστή λειτουργία του οργανισμού που θα σας χαρίσει ευεξία και ομορφιά υπάρχουν επί  μέρους δεκάδες θαυματουργά φυσικά προϊόντα.  ( Αν έχουμε εξασφαλίσει τα προαναφερόμενα )   

 

Γιώργος Ερισιάνος Κυριακού.

 



Πηγές: Ξένος τύπος./iatronet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα