Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

Κινόα:

Δίαιτα & διατροφή  

Μια από τις πιο υγιεινές και θρεπτικές τροφές στον πλανήτη

Κινόα η χρυσή τροφή ή ο σπόρος της Γης, όπως την αποκαλούν οι λαοί της Λατινικής Αμερικής!
 
Η κινόα μοιάζει με δημητριακό, αλλά, στην πραγματικότητα αυτός ο σπόρος είναι ο αποξηραμένος καρπός του φυτού της κινόα, που καλλιεργούσαν οι Ίνκας στις Άνδεις, ήδη από το 3.000 π.Χ., και είναι πιο κοντά στις οικογένειες των παντζαριών και του σπανακιού, παρά στα δημητριακά. 
 
Δείτε παρακάτω γιατί αποκαλείται καλείτε η «τροφή του μέλλοντος»

1. Περιέχει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας.
Η πρωτεΐνη αποτελείται από αμινοξέα.
Μερικά από αυτά ονομάζονται «απαραίτητα», γιατί δεν μπορεί να τα παράγει ο οργανισμός και θα πρέπει να τα πάρει από τη διατροφή.
Εάν ένα τρόφιμο περιέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα, αυτό θεωρείται ως «πλήρης» πρωτεΐνη.
Το πρόβλημα είναι ότι, πολλά φυτικά τρόφιμα είναι ελλιπή, σε ορισμένα απαραίτητα αμινοξέα.
Ωστόσο, η κινόα  είναι μια εξαίρεση σε αυτό, διότι είναι ιδιαίτερα υψηλή σε όλα τα βασικά αμινοξέα, με αποτέλεσμα να ,είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης.

2. Περιέχει σχεδόν διπλάσιες φυτικές ίνες, από τα άλλα δημητριακά.
Είναι ευρέως γνωστό, ότι οι ίνες συμβάλλουν στην ανακούφιση της δυσκοιλιότητας, βοηθάνε στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων και του διαβήτη.
Επίσης, μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, επειδή σας κάνουν να αισθάνεστε χορτάτοι, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

3. Η κινόα είναι πλούσια σε σίδηρο.
Ο σίδηρος συμβάλλει στον σχηματισμό της αιμοσφαιρίνης και μεταφέρει το οξυγόνο από το ένα κύτταρο στο άλλο, βοηθώντας με αυτό τον τρόπο τους μύες να συστέλλονται και τον εγκέφαλο να λειτουργεί καλύτερα.

 
4.Είναι πλούσια σε μαγνήσιο.
Το μαγνήσιο βοηθάει, να χαλαρώσουν τα αιμοφόρα αγγεία και έτσι σας ανακουφίζει από τις ημικρανίες.
Μπορεί επίσης, να μειώσει την εμφάνιση του διαβήτη τύπου 2, με τον έλεγχο του επιπέδου του σακχάρου στο αίμα, αλλά και  να συμβάλλει στην αποτοξίνωση και στη δημιουργία υγιών οστών και δοντιών.

 
5. Το τελευταίο δεν είναι ένα όφελος για την υγεία, αλλά είναι εξαιρετικά σημαντικό.
Είναι γεγονός ότι, η κινόα είναι πολύ εύκολο να ενσωματωθεί στη διατροφή σας. Είναι επίσης, γευστική και πηγαίνει με πολλά τρόφιμα.
Ανάλογα με τον τύπο, μπορεί να είναι σημαντικό να τη ξεπλύνετε με νερό, προκειμένου να απαλλαγείτε από τις σαπωνίνες, οι οποίες βρίσκονται στο εξωτερικό στρώμα και έχουν μια πικρή γεύση.
Ωστόσο, ορισμένες μάρκες έχουν ήδη ξεπλυθεί, έτσι αυτό δεν μπορεί να είναι απαραίτητη.
 
 
Διαβάστε ακόμα:
 
 πηγή:  .jenny.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα