Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2014

Κοιμηθείτε σαν πουλάκια !

Μπανάνα και ζεστό μπάνιο για να κοιμηθείτε σαν... πουλάκια

Για τους ολιστικούς γιατρούς καλό είναι πριν πέσει κανείς για ύπνο να φάει κάτι ελαφρύ

Με μία μπανάνα κι ένα ζεστό μπάνιο μπορείτε να καταπολεμήσετε την κούραση και να εξασφαλίσετε έναν ποιοτικό ύπνο, υποστηρίζουν ολιστικοί γιατροί, όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail».

Τα καρύδια, επίσης, είναι μία εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και βοηθούν τον οργανισμό να πράξει μελατονίνη, τη φυσική ορμόνη του ύπνου.
Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα και το σπανάκι ενδείκνυται για την παραγωγή μελατονίνης.

Για τους ολιστικούς γιατρούς καλό είναι πριν πέσει κανείς για ύπνο να φάει κάτι ελαφρύ.
Όπως για παράδειγμα, μία σαλάτα, τα συστατικά της οποίας χαλαρώνουν τον εγκέφαλο.
Το ανθρώπινο σώμα έχει ανάγκη από τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β6 για την παραγωγή μελατονίνης και σεροτονίνης.
Τέτοιες τροφές είναι ο τόνος, ο σολομός, το σκόρδο αλλά και οι ξηροί καρποί.
Επιπλέον, υπάρχουν ορισμένες τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως το ψωμί και τα ζυμαρικά.
Η κατανάλωση αυτών των τροφών λειτουργεί ως ηρεμιστικό στον οργανισμό ενισχύοντας το αίσθημα της κούρασης.

Αφεψήματα όπως το χαμομήλι ηρεμούν τα νεύρα και τους μύες.
Καλό θα είναι να αποφύγετε το αλκοόλ, να κλείνετε την τηλεόραση και τον υπολογιστή τουλάχιστον μία ώρα προτού αφεθείτε στα χέρια του...

Μορφέα και να προσπαθείτε να χαλαρώνετε τουλάχιστον για 30 λεπτά ακούγοντας μουσική.
Προσπαθείτε  να πέφτετε στο κρεβάτι μία συγκεκριμένη ώρα ακόμα και το Σαββατοκύριακο.

Κάντε ένα ζεστό μπάνιο έτσι ώστε να αυξήσετε τη θερμοκρασία του σώματός σας, η οποία θα πέσει απότομα όταν βγείτε από το μπάνιο.
Ένα ζεστό γάλα βοηθά επίσης λίγο πριν τον ύπνο, όπως επίσης και μία μπανάνα καθώς και οι δύο τροφές είναι πλούσιες σε ασβέστιο.

Κάντε γιόγκα βοηθώντας τον οργανισμό σας να απελευθερώσει ενδορφίνες, μια κατηγορία νευροδιαβιβαστών που παράγονται από το σώμα και χρησιμοποιούνται εσωτερικά ως παυσίπονο.


Διαβάστε ακόμα: Η αϋπνία προκαλεί κατάθλιψη  &  Κεράσι για όνειρα γλυκά   &   



πηγή: protothema.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα