Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2014

Βάλτε το μαξιλάρι στο ψυγείο και φορέστε μεταξωτά για έναν δροσερό ύπνο.

Φορέστε βαμβακερές ή μεταξωτές πιτζάμες και εσώρουχα για να είστε δροσεροί όλο το βράδυ

Η ιδανική θερμοκρασία ύπνου είναι 18 βαθμοί Κελσίου

Βάλτε για λίγα λεπτά τους καρπούς και τα χέρια σας κάτω από κρύο νερό

Για έναν βαθύ ύπνο τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού, δεν έχετε παρά να βάλετε το μαξιλάρι σας στο... ψυγείο (όχι στην κατάψυξη!) και να φορέσετε μεταξωτά ...

Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα "Guardian" που επικαλείται ειδικό σε θέματα ύπνου, το μαξιλάρι μπορεί να παραμείνει όλη την ημέρα στο ψυγείο και να χρησιμοποιηθεί το βράδυ προσφέροντάς σας όαση δροσιάς. 

Ο Κρις Ιντζικόβσκι, διευθυντής του Κέντρου Ύπνου στο Εδιμβούργο, προτείνει σε όλους όσοι θέλουν να αφήνονται στα χέρια του Μορφέα απολαμβάνοντας έναν ποιοτικό και δροσερό ύπνο ,  να ακολουθήσουν τις συμβουλές του.
 

1. Βάλτε το μαξιλάρι στο ψυγείο

2. Φορέστε βαμβακερές ή μεταξωτές πιτζάμες και εσώρουχα για να είστε δροσεροί όλο το βράδυ.
Ο ειδικός επισημαίνει ότι το να κοιμηθεί κανείς γυμνός  , δεν εξασφαλίζει  ελαφρύ και δροσερό ύπνο.
Κι αυτό γιατί το σώμα απελευθερώνει τη θερμότητα μέσω των χεριών, του προσώπου και των ποδιών κατά την διάρκεια του ύπνου , υποστηρίζει ο καθηγητής Ιντζικόβσκι. 

3. Η επιλογή των σεντονιών είναι σημαντική .
Τα καλύτερα σεντόνια είναι αυτά από φυσικές ίνες .
Επιλέξτε βαμβακερά σεντόνια και βεβαιωθείτε ότι το δωμάτιο αερίζεται αφού αφήσετε λίγο ανοιχτό το παράθυρο.

4.Η ιδανική θερμοκρασία ύπνου είναι 18 βαθμοί Κελσίου - άσχημα τα νέα για τους κρυουλιάρηδες.

 
5.  Εάν έχετε αυπνίες λόγω... ζέστης , βάλτε για λίγα λεπτά τους καρπούς και τα χέρια σας κάτω από κρύο νερό.
Σκουπίστε τα χέρια και επιστρέψτε στο κρεβάτι.
Θα αισθανθείτε καλύτερα.
Εάν, πάλι,  δεν έχετε κοιμηθεί αρκετά το βράδυ, αναπληρώστε- αν μπορείτε- μέσα στην ημέρα τις χαμένες ώρες ύπνου.
 

 
 
πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα