Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014

Ταχίνι:

Μια ενεργειακή βόμβα για τέλεια υγεία!

Συγκαταλέγεται στην λίστα με τις πιο υγιεινές και θρεπτικές επιλογές.
Το ταχίνι είναι μια παχιά πάστα που αποτελείται από πολτοποιημένους σπόρους σησαμιού.


Επειδή λοιπόν οι σπόροι είναι πολτοποιημένοι, το ταχίνι είναι πολύ εύπεπτο και πολλά από τα θρεπτικά του συστατικά βρίσκουν τον δρόμο τους μέσα από την ροή του αίματος σε περίπου μισή ώρα από την κατανάλωση.
Εάν συγκρίνουμε το ταχίνι με άλλα γλυκά, υπερτερεί.
Παρόλο που το σουσάμι είναι πλούσιο σε λιπαρά, μόνο το 10% από αυτά είναι κορεσμένα. Τα υπόλοιπα λιπαρά είναι καλά ή απαραίτητα λιπαρά οξέα για τον οργανισμό, που συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερόλης.

 

Πρόκειται για έναν διατροφικό θησαυρό που πρέπει όλοι να κρύβουμε στο ντουλάπι μας καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα θρεπτικών συστατικών και πρωτεϊνών.

Περιέχει βιταμίνες Β οι οποίες παίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του σώματος. Αυξάνουν τον ρυθμό του μεταβολισμού, βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού  και του νευρικού συστήματος καθώς επίσης διατηρούν το δέρμα υγιές.
Το ταχίνι είναι πλούσιο σε ασβέστιο, το οποίο είναι σημαντικό στον οργανισμό μας για την καταπολέμηση της οστεοπόρωσης.
Όσοι δεν μπορείτε να πιείτε γάλα επειδή σας φουσκώνει ή σας πειράζει το ταχίνι είναι ιδανική λύση για λήψη ασβεστίου.


Το μαγγάνιο και το σελήνιο που περιέχει έχουν έντονη αντιξειδιοτική δράση, ενώ ο χαλκός βοηθά στη μείωση του πόνου των αρθρώσεων.
Αν υποφέρετε συχνά από πονοκεφάλους ή ημικρανίες δοκιμάστε να τρώτε ταχίνι καθώς το φώσφορο και το μαγνήσιο που περιέχει βοηθούν στην δραστική καταπολέμηση τους. Ακόμη, μετά από έρευνες έχει διαπιστωθεί πως το ταχίνι διαθέτει και αντικαρκινική δράση καθώς επίσης δρα ενάντια και στη νόσο του Αλτσχάιμερ.
Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι πως το ταχίνι δεν περιέχει καθόλου χοληστερίνη. Αντίθετα σας χαρίζει "απλόχερα" πολύτιμες δραστικές ουσίες που θωρακίζουν τον οργανισμό σας ενάντια στα νοσήματα και στην φθορά. 
Βοηθά στη σωματική και πνευματική σας ευεξία μιας και περιέχει σίδηρο, ενώ το κάλιο και ο ψευδάργυρος αυξάνουν την άμυνα του οργανισμού σας.
Εν ολίγοις είναι σημαντικό λοιπόν να εντάξουμε το ταχίνι στην διατροφή μας με όποιον τρόπο μπορούμε γιατί είναι το ιδανικό συμπλήρωμα διατροφής και μπορούμε να το φάμε καθ΄ όλη την διάρκεια τις ημέρας σαν σνακ, για πρωινό, σκέτο, με μέλι, για φαγητό και πολλές ακόμα εφαρμογές.
Αποτελεί το κύριο συστατικό του χαλβά και είναι μια πολύ καλή επιλογή ειδικά σε περιόδους νηστείας.
Προσοχή! Μπορεί το ταχίνι να διασφαλίζει την καλή υγεία του οργανισμού σας όμως πρέπει να το καταναλώνεται με φειδώ μέσα στην ημέρα σας μιας και η θερμιδική αξία του είναι μεγάλη.


πηγή: faysbook.gr Γράφτηκε από τον 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα