Κυριακή, 20 Ιουλίου 2014

Ακόμα μια μάταιη δίαιτα;

Μην προσέχετε μόνο τι τρώτε αλλά και τι πίνετε!

Ζαχαρούχα ποτά, φαινομενικά  «αθώα» smoothies και η μη επαρκής πρόσληψη νερού είναι ικανά να σαμποτάρουν κάθε προσπάθεια να χάσετε βάρος!

Τώρα το καλοκαίρι, οι περισσότεροι δίνουμε μάχη με τη ζυγαριά για μία εντυπωσιακή εμφάνιση στην παραλία.
Δεν είναι λίγοι όμως εκείνοι που ακόμα και αν το έχουν ρίξει στην υγιείνη διατροφή,  προσέχουν τις ώρες που τρώνε και μετρούν μανιωδώς τις θερμίδες, δεν βλέπουν κανένα αποτέλεσμα.
Τι φταίει; Πολύ πιθανόν, να ξεχνούν να υπολογίσουν τι πίνουν!


Είναι γνωστό ότι τα υγρά που καταναλώνουμε έχουν άμεσες επιπτώσεις, τόσο στην υγεία μας όσο και στο βάρος μας.
Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξε και πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο British Dental Journal. Σύμφωνα με αυτή, τα smoothies (ροφήματα από φρούτα ανακατεμένα με γάλα ή γιαούρτι) μπορεί να είναι δροσερά και γευστικά αλλά είναι 2 φορές πιο όξινα από τις συνηθισμένες τροφές, για τα δόντια μας, τόσο όσο και ο χυμός πορτοκάλι.

Ιδιαίτερα προσεχτικοί πρέπει να είμαστε και με τα ζαχαρούχα ποτά.
Οι ειδικοί λένε ότι πίνοντας ένα ανθρακούχο ή ζαχαρούχο ποτό την ημέρα , αυξάνεται ο κίνδυνος εμφάνισης διαβήτη ενώ φαινομενικά «αθώα» ποτά μπορεί να μην μας αφήνουν να χάσουμε γραμμάριο.

«Βλέπω ανθρώπους συνεχώς να αναρωτιούνται γιατί δεν χάνουν κιλά» αναφέρει  η διαιτολόγος Λούση Τζόουνς του Βρετανικού Συλλόγου Διαιτολόγων που έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όσοι προσέχουν τι τρώνε  -δεν σημαίνει απαραίτητα- ότι προσέχουν και τι πίνουν.

Η γνωστή διαιτολόγος αναφέρει το εξής παράδειγμα: «Λένε ότι δεν τρώνε πολύ αλλά πίνουν δέκα φλιτζάνια τσάι την ημέρα με δύο ή τρία κουταλάκια ζάχαρη το καθένα!
Ξεχνούν ότι με τον τρόπο αυτό προσλαμβάνουν περίπου 300 θερμίδες» και συνεχίζει «Άλλοι ξεχνούν ότι το αλκοόλ έχει θερμίδες και πάρα πολλές μάλιστα!
Για παράδειγμα, δύο μεγάλα ποτήρια κόκκινο κρασί
 προσθέτει 400 επιπλέον θερμίδες, δηλαδή το 1/4 της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων για μία γυναίκα».


Σημαντικός παράγοντας  όμως για να χάσουμε βάρος, παραμένει  το νερό.
Η μη επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού, μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση του σωματικού βάρους.
Για τη Λούση Τζόουνς ένα από τα πρώτα συμπτώματα της δίψας είναι η αίσθηση της πείνας «Οι άνθρωποι που δεν πίνουν αρκετό νερό είναι πιθανό να τρώνε περισσότερο».


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα