Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014

Καλοκαιρινές διακοπές,

αλκοόλ…και φλατ κοιλιά !  Γίνεται…?

10 tips από την Βιολόγο, ειδικευμένη στην διατροφή, Ειρήνη Πασχαλέρη για να τα καταφέρετε !

 
 
Όλοι μας γνωρίζουμε ότι το αλκοόλ θεωρείται μια βλαβερή συνήθεια , με διάφορες συνέπειες στην υγεία μας .
Πρόσφατα όμως, έρευνες αποκαλύπτουν ότι η κατανάλωση μικρής ποσότητας αλκοόλ σε καθημερινή βάση, βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος και στην προστασία μας από διάφορες ασθένειες.
Έως 2 ποτήρια αλκοόλ την ημέρα, είναι η ιδανική ποσότητα για προστασία της καρδιάς - καλύτερη πέψη - μείωση του stress.
Το καλύτερο αλκοολούχο ποτό θεωρείται το κρασί και κυρίως το κόκκινο κρασί το οποίο εκτός της αιθανόλης περιέχει φλαβονοειδή , ουσίες ιδιαίτερα ευεργετικές για την καρδιά.
Η επιλογή αυτή , συμβαδίζει με το πρότυπο της μεσογειακής διατροφής και είναι και ιδιαίτερα απολαυστική.
Στο ερώτημα εάν μπορεί να συνδυαστεί το αλκοόλ με την φλάτ κοιλιά η απάντηση είναι ναι αν κάνεις έξυπνους συνδυασμούς στη διατροφή σου και επιλέγεις τα σωστά ποτά.
Γενικά το καλοκαίρι είναι μία περίοδος που όλοι πίνουμε περισσότερο και εφόσον το αλκοόλ στο σώμα μας μετατρέπεται σε σάκχαρα συσσωρεύεται ως λίπος γύρω από την κοιλιά και τη μέση.

Έξυπνα tips που μπορούν να μας προστατεύσουν
από αυτό; 1. Αν πίνετε αλκοόλ καθημερινά, καλό είναι να μην τρώτε γλυκά.
Επειδή και τα δυο είναι απλά σάκχαρα μετατρέπονται σε κοιλιακό λίπος και όταν συνδυάζονται η κατάσταση χειροτερεύει.

2. Επιλέξτε ποτά όπως τζιν με σόδα ή με στυμμένο λεμόνι, σαμπάνια, λευκό κρασί που έχουν τις λιγότερες θερμίδες ( 100 kcal)

3. Μην συνδυάζετε το αλκοόλ με αναψυκτικά αφού τα τελευταία περιέχουν ζάχαρη και ο συνδυασμός γίνεται πιο εύκολα λίπος.
 

Αν πρέπει οπωσδήποτε να βάλετε αναψυκτικό στο ποτό σας επιλέξτε τα light.

4. Για να μην το παρακάνετε με το αλκοόλ να σκέφτεστε ότι το ένα γραμμάριο είναι 7 θερμίδες, ότι σε μεγάλες ποσότητες αφυδατώνει τον οργανισμό και καταστρέφει κάποιες βιταμίνες και αμινοξέα και φυσικά παχαίνει.

5. Πίνετε αργά και ποτέ με άδειο στομάχι

6. Αποφύγετε τα κοκτέιλ και τα έτοιμα ποτά σε μπουκάλι που συνήθως έχουν πολλές θερμίδες και ζάχαρη

7. Το ούζο είναι το ποτό με τις περισσότερες θερμίδες οπότε βάλτε λίγο και αραιώστε το με πολύ πάγο.

8. Η μπύρα είναι ουσιαστικά μια ‘μακαρονάδα σε ποτήρι’ αφού έχει πολύ υψηλό γλυκαιμικό δείκτη και γίνεται εύκολα λίπος γύρω από την κοιλιά

9. Γενικά η μικρή κατανάλωση αλκοόλ ( 1-2 ποτηράκια/ημέρα) φαίνεται ότι είναι ευεργετική αφού χαλαρώνει τον οργανισμό, προστατεύει την καρδιά και τα αγγεία και θωρακίζει από ασθένειες.

10. Για να γλιτώσετε από το hangover αν παρόλα αυτά ήπιατε πολύ φτιάξτε ένα smoothie με γιαούρτι και μπανάνα






Τις συμβουλές επιμελήθηκαν οι ιδιοκτήτριες του Natural Health Clinic

Ειρήνη Πασχαλέρη
Βιολόγος – ειδικευμένη στη διατροφή
Μέλος της διοίκησης της πρότυπης μονάδας
φροντίδας για ηλικιωμένους «Φροντίζω»,
μέλος της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας
& της Εταιρείας Προληπτικής Ιατρικής &
Αντιγήρανσης – Αρθρογράφος Υγείας. 
Νάσια Πασχαλέρη
Διαιτολόγος -  Διατροφολόγος
Επιστημονικός συνεργάτης της πρότυπης μονάδας
φροντίδας για ηλικιωμένους «Φροντίζω» και του κέντρου αποκαταστασης ‘ Αρωγή’
 πηγή: faysbook.gr  Γράφτηκε από 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα