Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2014

Τα 10 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε όταν είστε θυμωμένοι

Ο θυμός είναι κακός σύμβουλος...

Έχετε τσακωθεί με κάποιον που μπορεί να είναι ο σύντροφός σας, ένας φίλος, ένας γείτονας ή ένας συνάδελφος και είστε εξαιρετικά θυμωμένοι.

Προσέξτε τι κάνετε «εν βρασμώ ψυχής» γιατί μπορεί αργότερα να το μετανιώσετε και κάποια πράγματα, όπως ένα «θυμωμένο» ή υβριστικό email, είναι δύσκολο να τα πάρετε πίσω.

 
 
Ειδικοί Αμερικανοί επιστήμονες, όπως η  ψυχολόγος Cristin Allen και ο κλινικός ψυχολόγος David Narang, μας δίνουν τη λίστα με τα δέκα πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε όταν είμαστε θυμωμένοι.

1. Δεν πέφτουμε για ύπνο θυμωμένοι. Ο ύπνος ενισχύει τη μνήμη και εδραιώνει τα αρνητικά συναισθήματα. Αφήστε να περάσουν μερικές ώρες από την ώρα που προέκυψε το γεγονός που σας προκάλεσε το θυμό, πριν πέσετε στο κρεβάτι σας.

2. Δεν πρέπει να οδηγείτε θυμωμένοι. Η οδήγηση «υπό το κράτος του θυμού» θα μπορούσε να αποβεί επικίνδυνη για εσάς, αλλά και τους γύρω σας!

3. Μην αναζητάτε διέξοδο οπουδήποτε. Το να προσπαθείτε να εκτονώσετε το θυμό σας εκτοξεύοντας αντικείμενα στο δάπεδο, στους τοίχους ή σε εκείνον που σας προκάλεσε το θυμό, εκτός από επικίνδυνο, δεν θα σας κάνει να νιώσετε πιο ευτυχισμένοι.

4. Μη καταφύγετε στο φαγητό! Όταν είμαστε θυμωμένοι καταφεύγουμε σε ανθυγιεινές επιλογές και το μπρόκολο δεν αποτελεί διατροφική προτεραιότητά μας!

5. Μην εξακολουθείτε να συζητάτε για το θέμα που προκάλεσε την οργή σας. Είναι καλύτερο να αφήσετε να περάσουν δέκα λεπτά ή δέκα μέρες, ανάλογα με τη σοβαρότητα του θέματος, παρά να πείτε λόγια για τα οποία αργότερα ίσως μετανιώσετε...

6. Προσοχή, μην αναρτήσετε οτιδήποτε σχετικά με το θέμα ή τα πρόσωπα που σας εξόργισαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί αργότερα να  θυμώσετε με τον εαυτό σας...

7. Μη γράψετε ένα «θυμωμένο» email και αν θέλετε οπωσδήποτε να γράψετε κάτι κάντε το στο word και ξανασκεφθείτε τις επόμενες κινήσεις σας.

8. Δεν πίνει ποτέ αλκοόλ όποιος είναι θυμωμένος! Τα προβλήματα χρειάζονται «καθαρό μυαλό» και το αλκοόλ δεν έχει τη δυνατότητα να σας το εξασφαλίσει.

9. Μην αγνοείτε την αρτηριακή σας πίεση! Ο θυμός μπορεί να αυξήσει την πίεση, ειδικότερα σε άτομα με ιστορικό καρδιακών νοσημάτων.

10. Μη το ρίξετε στον υπερβολικό στοχασμό. Σταματήστε να υπερ-αναλύετέ τα πάντα, δώστε χρόνο στον εαυτό σας να ασχοληθεί και με άλλα πράγματα και ξανασκεφθείτε το πρόβλημα αργότερα, όταν ο θυμός θα έχει ελαττωθεί... Λάβετε πάντα υπόψη σας και τη θέση του άλλου.


 
πηγή:  www.protothema.gr/
 

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα