Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2014

Άσθμα:


Τι να τρώτε και τι να αποφεύγετε.
 
Αν ανήκετε σε αυτούς που υποφέρετε από άσθμα, τότε θα πρέπει να γνωρίζετε ότι, σύμφωνα με τους επιστήμονες, η διατροφή είναι καταλυτικός παράγοντας.

Διαβάστε ποιες τροφές σας κάνουν καλό και ποιες πρέπει να αποφεύγετε!

Ποιες τροφές να προτιμάτε
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, η αυξημένη πρόσληψη βιταμίνης Ε συνδέεται με τη μείωση των συμπτωμάτων του άσθματος.

Συγκεκριμένα, ερευνητές από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα άτομα με χαμηλότερα επίπεδα βιταμίνης Ε και Ω-3 λιπαρών οξέων είχαν περισσότερες πιθανότητες να έχουν άσθμα.

Η βιταμίνη Ε και τα Ω-3 βρίσκονται σε μεγάλες ποσότητες στους ηλιόσπορους και τα αμύγδαλα.

Επίσης, άλλες έρευνες καταδεικνύουν ότι δίαιτες πλούσιες σε ψάρια, λαχανικά και φρούτα προστατεύουν τις εγκύους και τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, από την εκδήλωση άσθματος.

Ακόμη, επιστήμονες συνδέουν τα χαμηλά επίπεδα μαγνησίου, με το άσθμα. Το μαγνήσιο περιέχεται στο σπανάκι, τα φασόλια, τους ξηρούς καρπούς, τα δημητριακά και γενικότερα στα λιγότερο επεξεργασμένα τρόφιμα.

Ποιες τροφές να αποφεύγετε
Σύμφωνα με ερευνητές από το Πανεπιστημίου Νιουκάστλ, τα λιπαρά είναι δυνατό να αυξήσουν τον κίνδυνο άσθματος.

Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε πως όσοι ακολουθούσαν διατροφή πλούσια σε λιπαρά, παρουσίαζαν αυξημένη φλεγμονή στους αεραγωγούς, που σχετίζεται με το άσθμα.



Πηγή: onmed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα