Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2014

Η ψυχολογία της δίαιτας.


Πώς να μην παρασυρθώ όταν η παρέα τρώει ?
Αναγνώστριά μας ζητά τη συμβουλή των ειδικών μας: 

Καλησπέρα κανω δίαιτα και κάθε φορά που βγαίνω με παρασύρουν και μου λένε οι φίλοι έλα φάε κάτι και δεν είσαι χοντρή δεν έχεις ανάγκη.

Καταλήγω να τρώω και να παρασύρομαι αλλα δυσκολεύομαι στο τέλος να χάσω τα κιλά που θέλω μέχρι το καλοκαίρι -γιατί τι να κάνω για να αποφεύγω όσους με παρασύρουν; Στο τέλος ενώ έχω περάσει ωραία το μετανιώνω. Ζηλεύω κιόλας που οι άλλοι τρώνε;

Στο ερώτημά σας απαντά η Δρ Μαργαρίτα-Αγγελική Επ. Σχινά, Κλινική Ψυχολόγος, Επιστημονική Υπεύθυνη ΚΕΑΔΔ, (Κέντρο Εκπαίδευσης και  Αντιμετώπισης Διατροφικών Διαταραχών). 

Εάν νιώθεις σίγουρη, από την άλλη, θα σου πρότεινα να χρησιμοποιήσεις μία τεχνική που λέγεται "οραματισμός" και λειτουργεί ως εξής: πριν βρεις να συναντήσεις τους φίλους σου που ίσως σε παροτρύνουν να φας παραπάνω απ ότι θέλεις, θα χρησιμοποιήσεις λίγο χρόνο να "οραματιστείς" τη σκηνή που θα είναι τα φαγητά μπροστά σου και οι φίλοι σου γύρω σου θα σου λένε τις γνωστές φράσεις για παρότρυνση.

Οραματίσου όσες πιο πολλές λεπτομέρειες μπορείς σε αυτή τη σκηνοθεσία και δες με επίσης πολλές λεπτομέρειες πώς εσύ θα απαντάς ευγενικά.

Όχι στις πιέσεις τους και θα νιώθεις πολύ όμορφα με το ποτό σου ή με τις 3, 4 μπουκιές από το πιάτο σου που εσύ έχεις επιλέξει. Να θυμάσαι ότι πολλοί ειδικοί στη διαχείριση βάρους πιστεύουν πια οτι ακόμα και αυτοί που προσπαθούν να χάσουν βάρος, είναι ΟΚ να τρώνε λίγο παραπάνω (και εννοούμε εδώ την κανονική μερίδα και το γλυκό, αλλά όχι υπερβολές)  μία φορά την εβδομάδα και το σώμα έτσι αισθάνεται καλά, δεν υπάρχει η αίσθηση της στέρησης και ο μεταβολισμός συνεχίζει να λειτουργεί σωστά.

Θεωρώ πολύ σημαντικό, όπως και να χει, να περνάς καλά όταν βγαίνεις με τους φίλους σου και θα ήθελα να σε παροτρύνω κι εγώ με τη σειρά μου να φροντίζεις πάντα να απολαμβάνεις πιο πολύ την παρέα.. παρά το φαγητό!

Καλή συνέχεια!

 

 

 

Πηγή: boro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα