Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Τετάρτη, 7 Μαΐου 2014

Οι βασικοί κανόνες για κάθε δίαιτα !


Ότι και να σας λένε, ότι και αν διαβάζετε που περιστρέφετε γύρο από την δίαιτα και την απώλεια κιλών μην τα πιστεύετε εύκολα.
 
Όχι μόνο γιατί πιθανά θα υπάρχει ένα εφήμερο αποτέλεσμα, όχι μόνο γιατί θα κινδυνέψει το νευρικό σας σύστημα από τα πολλά μη και μη, αλλά  γιατί στο τέλος θα αποδειχτεί περίτρανα ότι κάνατε άλλη μια τρύπα στο νερό, αν δεν εφαρμοστούν οι αρχές της κάθε δίαιτας.


 
Ποιες είναι αυτές ?
Διαβάστε σχολαστικά και κάντε το σε πράξη.
Το πιθανότερο είναι να χάσετε μόνιμα κιλά χωρίς, αφύσικες στερήσεις, ζυγαριές και υστερίες.


Βήμα 1ο 
Μπείτε στην διαδικασία της αποτοξίνωσης με όποιον τρόπο επιλέξετε.
Υπάρχουν τρόποι φυσική που με ασφάλεια θα σας φέρουν το αποτέλεσμα και μάλιστα σύντομα.


Βήμα 2ο
Σιγουρευτείτε ότι το γαστρεντερικό σας σύστημα λειτουργεί σωστά.
Απορροφά κάθε θρεπτική ουσία που του χορηγείτε και είναι ικανό να εκτελεί όλες εκείνες τις επεξεργασίες των τροφών που τις μετατρέπει σε χρήσιμες ουσίες για σώμα και οργανισμό.
Και σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν πάρα πολλά φυσικά ιάματα που θα συντομευόσουν την ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού.


Βήμα 3ο
Εντάξτε στην καθημερινή σας διατροφική συνήθεια τουλάχιστον 5 γεύματα την ημέρα ( Μικρά και μεγάλο ) και προσπαθήστε να τηρήσετε ένα σταθερό προγραμματισμό ως προς το ωράριο.
Για παράδειγμα αναφέρω, ξεκινήστε την ημέρα σας με το πρωινό, κατά τις 10,00 - 11 ένα μικρό γεύμα, στις 14,00 – 15,00 το κυρίως γεύμα, κατά τις 17,00 – 18,00 ένα μικρό και επίσης ένα μικρό ΟΧΙ αργότερα από τις 21,00.
Ατυχώς για όλους, το να λιμοκτονείς όλη την ημέρα με ένα δυο γεύματα και καφέ έχει  ως αποτέλεσμα όχι μόνο να μην χάνουμε κιλά, αλλά και να παχαίνουμε από πάνω έστω και με ένα μικρό παραστράτημα που θα κάνουμε.
Αυτό συμβαίνει γιατί συνηθίζει ο οργανισμός στα μεγάλα διαστήματα χωρίς τροφή και αντανακλαστικά παράγει περισσότερο λίπος για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του από ανασφάλεια.
Έτσι όταν καμία φορά του δώσετε μεγαλύτερη ποσότητα τροφής ή ξεκουραστείτε παραπάνω,  αυτόματα την μετατρέπει σε λίπος και την συσσωρεύει στου ιστούς . . . έτσι για να έχει.
Αντίθετα όταν τον συνηθίσουμε στα 5 γεύματα που προανέφερα αισθάνεται ασφαλής και δεν αποθηκεύει το λίπος.


Βήμα 4ο
Η ποσότητα των γευμάτων θα καθοριστεί από εσάς που θα είναι ανάλογη του στόχου που θα θέσετε.
Αν θέλετε να αδυνατίσετε, να παραμείνετε στα κιλά σας, ή να παχύνετε.


Βήμα 5ο
Μειώστε κατά το δυνατόν την ποσότητα ζάχαρης άμεσα και έμμεσα δραματικά.


Βήμα 6ο
Μειώστε κατά το δυνατόν την ποσότητα σε ψωμί ή προσπαθήστε να το αντικαταστήσετε με φρυγανιές ή μαύρο ψωμί ολικής.


Βήμα 7ο
Καταργήστε παντελώς τα ανθρακούχα αναψυκτικά εκτός της σόδας.


Βήμα 8ο
Περιορίστε το αλκοόλ μόνο κατά τας εορτάς που έλεγαν παλαιότεροι οι γιατροί,  έως και καταργήσετε το τελείως. 


Βήμα 9ο
Θεωρήστε ως βάση των γευμάτων σας τα φρούτα και τα λαχανικά και εντάξτε στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα όσπρια και ψάρια τουλάχιστον από μια φορά.


Βήμα 10ο
Μετά από τα κύρια γεύματα μην ξαπλώνετε αμέσως για ανάπαυση,  αλλά αντίθετα ασχοληθείτε με κάποια ελαφριά εργασία για να δώσετε χρόνο στην διαδικασία της χώνεψες.
30 με 60 λεπτά είναι αρκετά.


Βήμα 11ο
Εντάξτε στο πρόγραμμα σας τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα την άσκηση.
Σταδιακά αυξήστε τον χρόνο άσκησης.
1 ώρα βάδισμα σε επίπεδο mars είναι ιδανικό για όλες τις ηλικίες. 

Βήμα 12ο
Τέλος το βασικότερο βήμα.
Καθημερινά θα πίνετε το λιγότερο 8 ποτήρια νερό.
 
 
Γιώργος Ερισιάνος Κυριακού
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα