Τρίτη, 11 Μαρτίου 2014

Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα πρωινό για παιδιά;

Ολοένα και περισσότερες επιστημονικές μελέτες, αναδεικνύουν τη σημασία του πρωινού γεύματος για την εξασφάλιση καλής φυσικής και πνευματικής απόδοσης.

Όπως άλλωστε φαίνεται και από την ερμηνεία του ξένου όρου breakfast          ( break the fast = « διακόπτω τη νηστεία » ), το πρωινό γεύμα έρχεται να φορτίσει τον οργανισμό με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, μετά από την πολύωρη νηστεία που συνεπάγεται ο ύπνος.
Το πρωινό πρέπει να καλύπτει το 25% των ημερήσιων ενεργειακών αναγκών του οργανισμού του παιδιού.

Αυτή ακριβώς η ενέργεια πρέπει να προέρχεται από μια ισορροπημένη σύνθεση του πρωινού :

Υδατάνθρακες από φρούτα και προϊόντα δημητριακών ( π.χ. ψωμί ολικής αλέσεως, φρυγανιές σικάλεως, κ.λ.π. ).

Πρωτεΐνες από γαλακτοκομικά, αλλά και φυτικά λιπαρά, που χαρίζουν απαραίτητα λιπαρά οξέα και λιποδιαλυτές βιταμίνες.

Η προσθήκη μάλιστα πολυακόρεστων λιπαρών μέσα από μαργαρίνες τύπου soft, κρίνεται ευεργετική ιδιαίτερα για τα παιδιά, των οποίων οι ενεργειακές και θρεπτικές απαιτήσεις είναι αυξημένες.

 

πηγή: faysbook.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα