Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

Φρούτα και λαχανικά για υγιή μαλλιά.

Η υγιεινή διατροφή είναι το κλειδί για υγιή μαλλιά και φυσικά δέρμα!

Τα λαχανικά και τα φρέσκα φρούτα θα σας βοηθήσουν να προστατέψετε τα μαλλιά σας από την έντονη ακτινοβολία κύρια των ηλιόλουστων μηνών.

1. Πράσινα Λαχανικά
Σπανάκι και μπρόκολο είναι εξαιρετικές πηγές βιταμινών Α και C, σιδήρου και ασβεστίου.

 

2. Φασόλια
Λαχανικά όπως τα μαυρομάτικα φασόλια ή οι φακές αποτελούν σημαντικό μέρος της διατροφής που φροντίζει την υγεία των μαλλιών σας.

Προσφέρουν πρωτεΐνες που τα βοηθούν να μακρύνουν αλλά επίσης ψευδάργυρο και σίδηρο.

 

3. Ξηροί καρποί
Φουντούκια, φιστίκια cashew, αμύγδαλα.

Όλα είναι πλούσια σε ψευδάργυρο ο οποίος διατηρεί την υγεία των μαλλιών.

Η έλλειψη ψευδαργύρου μπορεί να οδηγήσει σε τριχόπτωση.

Βεβαιωθείτε πως περιλαμβάνετε κάποιο είδος ξηρών καρπών σε καθημερινή βάση στη διατροφή σας

 

 
4. Καρότα
Τα καρότα είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, η οποία βοηθά στην διατήρηση της υγείας της επιδερμίδας του κεφαλιού σας.

Η επιδερμίδα του κεφαλιού είναι η βάση για λαμπερά, ενυδατωμένα μαλλιά, οπότε καλό είναι να εκτιμήσετε τα καρότα.

 

5. Σκουρόχρωμα φρούτα
Μούρα, δαμάσκηνα κτλ περιέχουν φλαβονοειδή που λειτουργούν ως αντιοξειδωτικά. Αυτά τα φρούτα βοηθούν στην ανάπτυξη της τρίχας.

 

6. Εσπεριδοειδή
Τα εσπεριδοειδή όπως τα πορτοκάλια και τα γκρέιπφρουτ έχουν βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά. Βοηθούν στην καλή κυκλοφορία στην επιδερμίδα του κεφαλιού και βοηθούν τα μαλλιά να μακρύνουν.

 

7. Μήλα, βερίκοκα, ροδάκινα, καρπούζι, μπανάνα
Μήλα, βερίκοκα, ροδάκινα, μπανάνες και καρπούζι δεν είναι μόνο γλυκά αλλά ευνοούν και την ανάπτυξη της τρίχας.

Το μυστικό συστατικό σε αυτά τα φρούτα είναι η βιοτίνη.

Η βιοτίνη είναι το συστατικό που βοηθά τα μαλλιά και τα νύχια να μεγαλώνουν.

 

 
8. Αβοκάντο
Αυτό το φρούτο με τις μαγικές ιδιότητες για τα μαλλιά πρέπει να βρίσκεται στην διατροφή σας. Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α και αντιοξειδωτικά. Είναι καταπληκτική τροφή για τα κατεστραμμένα μαλλιά, καθώς κάνουν τα μαλλιά πιο δυνατά, λαμπερά και υγιή. Τα λιπαρά οξέα του αβοκάντο το κάνουν ιδανικό για να επανορθώσετε τα μαλλιά σας και να τα ενυδατώσετε, να γίνουν πιο ελαστικά και να μην σπάνε.

 

9. Ζουμερά λαχανικά
Ζουμερά λαχανικά όπως το παντζάρι, το κρεμμύδι, το αγγούρι μπορούν να διατηρήσουν τα μαλλιά σας υγιή κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Δρουν σαν τονωτικό για τα μαλλιά σας.

 

10. Σκόρδο
Λαχανικά πλούσια σε θείο όπως το σκόρδο και το κρεμμύδι βοηθούν την τρίχα

Επιλέξτε αυτά που σας αρέσουν περισσότερο και προσθέστε τα στη διατροφή σας.

Η διαφορά στα μαλλιά σας θα γίνει σύντομα εμφανής.


Η άποψη μας:

Πέρα από αυτές τις χρήσιμες και σωστές πληροφορίες αφενός και αφετέρου μιας και η θέση μας είναι το υγειές μαλλί και τα νύχια, πέρα της ομορφιάς, αποτελούν την εικόνα της καλής υγείας του οργασμού μας.

Έτσι επιπρόσθετα προτείνουμε:

       I.            Να λούζεστε τακτικά αρκεί να επιλέγετε σωστό φυσικό σαμπουάν.

    II.            Να αποφεύγετε την χρήση στερεωτικών σπρέι κύρια όσων έχουν και προωθητικά αέρια.

 III.            Το σεσουάρ ( Πιστολάκι ) σε ψιλές θερμοκρασίες αφυδατώνει την τρίχα και την κάνει εύθραυστη. Καλό είναι η σπάνια και αναγκαστική του χρήση του.

 IV.            Τυλίξτε τα μαλλιά σας με μπικουτί, αλλά χαλαρά. Μην τα τραβάτε σε σημείο τέτοιο που αισθάνεστε ότι θα ξεριζωθούν.

    V.            Αν είναι απαραίτητο χρησιμοποιήστε βαφές, τότε να είναι μόνο φυτικές βιολογικές από εταιρίες με πιστοποιημένο προϊών.

 VI.            Τέλος προσωπικά για εμένα, στερεωτικά χημικά τζέλ, σιλικόνες, μηχανήματα που κάνουν τα μαλλιά ίσια ή κυματιστά είναι απαράδεκτα.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα