Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013

Βιταμίνη Κ.

Το μυστικό για δυνατό ανοσοποιητικό!
Η βιταμίνη Κ ανήκει στην ομάδα των θρεπτικών εκείνων ουσιών που έχουν ευεργετικές επιδράσεις στον οργανισμό μας, προλαμβάνοντας πολλά προβλήματα και ενισχύοντας το ανοσοποιητικό μας σύστημα.
Ας γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τα οφέλη και τις διατροφικές της πηγές!


Τι είναι η βιταμίνη Κ;

Η βιταμίνη Κ είναι στην πραγματικότητα μια ομάδα ενώσεων.
Η πιο σημαντική από αυτές τις ενώσεις φαίνεται να είναι η βιταμίνη Κ1 και η βιταμίνη Κ2. Η βιταμίνη Κ1 λαμβάνεται κυρίως από τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ενώ η  βιταμίνη Κ2 είναι μια ομάδα ενώσεων που σε μεγάλο βαθμό προέρχονται από το κρέας, το τυρί και τα αυγά και συντίθεται από  βακτήρια.

Σε τι μας ωφελεί η βιταμίνη Κ;
Η βιταμίνη Κ χρησιμοποιείται για την πρόληψη του καρκίνου και για την απομάκρυνση των ευρυαγγείων.
Παράλληλα, η βιταμίνη Κ διαδραματίζει καίριο ρόλο στην αντιμετώπιση θρόμβων του αίματος, αποτρέποντας την υπερβολική αιμορραγία.

Σε αντίθεση με πολλές άλλες βιταμίνες, βιταμίνη Κ δεν χρησιμοποιείται συνήθως ως διαιτητικό συμπλήρωμα.
Τα χαμηλά επίπεδα της βιταμίνης Κ αυξάνουν τον κίνδυνο ανεξέλεγκτης αιμορραγίας.
Και μπορεί η ανεπάρκεια σε βιταμίνη Κ να είναι σπάνια στους ενήλικες, είναι όμως πολύ συχνή στα νεογνά.
Η βιταμίνη Κ επίσης χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση υπερδοσολογίας αντιπηκτικών φαρμάκων που αραιώνουν το αίμα.

Ανεπάρκεια σε βιταμίνη Κ μπορεί να εμφανίσουν:
α) Όσοι έχουν μια ασθένεια που επηρεάζει την απορρόφηση στην πεπτική οδό, όπως η νόσος του Crohn.
β) Όσοι λαμβάνουν φάρμακα που παρεμβαίνουν στην απορρόφηση της βιταμίνης Κ.
γ) Όσοι είναι σοβαρά υποσιτισμένοι.
δ) Όσοι πίνουν αλκοόλ σε μεγάλο βαθμό.

Ποιες είναι οι πηγές της βιταμίνης Κ;
Καλές φυσικές διατροφικές πηγές της βιταμίνης K είναι:
-Τα λαχανικά όπως το σπανάκι, τα σπαράγγια και το μπρόκολο
-Τα Φασόλια και η σόγια
-Τα αυγά
-Οι φράουλες
-Το κρέας

Μπορεί να υπάρξουν παρενέργειες από την λήψη βιταμίνης Κ;
Οι παρενέργειες της βιταμίνης Κ περιλαμβάνουν τις στομαχικές διαταραχές.
Σε υψηλότερες δόσεις, ωστόσο, η βιταμίνη Κ μπορεί να προκαλέσει και αλλεργικές αντιδράσεις.


Συμπέρασμα.
Ενώ δεν έχει το ξακουστό όνομα η βιταμίνη Κ έχει την χάρη και η έλλειψη της σηματοδοτεί πολλά προβλήματα.
Ανεξάρτητα από αυτό  Θα σταθώ στο σημείο της αναφοράς που συσχετίζει την βιταμίνη Κ με την κακή απορρόφηση της από το έντερο, ( Λεπτό και παχύ ) γενικεύοντας το μάλιστα.
Η κακή απορρόφηση ιαματικών και θρεπτικών ουσιών θα προεξοφλήσει ποικίλα προβλήματα στον οργανισμό και για αυτό φορές γίνομαι σχολαστικός και επαναλαμβανόμενος προκειμένου να γίνει αυτό κατανοητό από όλους.
Καλή απορρόφηση από την άλλη μπορεί να μας εξασφαλίσει η Spiroulina με την άφθονη χλωροφύλλη που έχει, η ινουλίνη ( Inulin ) και γενικά η απαραίτητη αποτοξίνωση.
Ένας πολύ καλός  συνδυασμός που μπορεί να γίνει είναι ο παράλληλος συνδυασμός με το Ganoderma Lucidum & Cordyceps.

Γιώργος Ερυσιάνος Κυριακού




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα